خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در اصفهان در دیدار با رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان به فرمان تاریخی امام (ره) در مورد شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: آنچه پیروزی رزمندگان ما را میسر کرد توکل و خلوص نیت بود.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار جمعی از رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان از رشادتها و شجاعتهای رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل کرد و گفت: در زمان جنگ که عملاً ایران در مقابل همه دنیای کفر ایستاده بود، آنچه عامل پیروزی رزمندگان ما می شد، ایمان به خدا و خلوص نیت آنها بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اغلب جوانانی که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، افرادی بودند که درس شهامت و ایثار را در مساجد و هیأتها از سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته بودند.

آیت الله طباطبایی نژاد بر حفظ روحیه شهادت طلبی در بین جوانان تأکید کرد و افزود: خدا را شاکریم در دورانی که دشمنان زمزمه جدایی جوانان از نظام و آرمان های انقلاب را سر داده بودند، شاهدیم که نه تنها جوانان بلکه نوجوانان ما هم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) آماده اند و جانفشانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: آنچه ارزش این ایثارگری ها را افزایش می دهد، خلوص نیتی است که در انجام عمل وجود دارد و همین خلوص نیت بود که به خاطر تقدیم انگشتری حضرت علی (ع) به فقیر آیه قرآن نازل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم دشمنی استکبار با ما پایان ندارد، مگر اینکه از دین خود دست برداریم، از این رو باید همواره به تجهیزات نظامی و قدرت ایمان مجهز باشیم و این روحیه از خودگذشتگی را به نسل های بعد انتقال دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب مشکل استکبار با ما بر سر انرژی هسته ای نیست، بلکه آن ها با روحیه استکبار ستیزی شیعیان مشکل دارند، بنابراین دشمنی آن ها با ما پایانی ندارد.

وی با اشاره به آیه 132 سوره طه که می فرماید: "وَأْمُرْ أَهْلَكَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَيْهَا" خاطر نشان کرد: بر اساس آموزه های قرآنی باید انتقال روحیه استکبار ستیزی و ایثارگری را ابتدا با فرزندان خود شروع کنیم و چه بد است، رزمنده ای که برای دفاع از اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته، فرزندانش با این روحیه غریبه باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها