کارشناس مسائل سیاسی گفت: رئیس جمهور آینده آمریکا چه ترامپ باشد چه کلینتون؛ جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند و این مرهون جانفشانی‌های شهدا و پیشرفت نظام است.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۴۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی در مراسم یادواره ۱۲ شهید کارمند شهرستان خلیل آباد که با حضور جمعی از مدیران و بسیجیان ادارات در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ضربه سنگینی که شهدای مظلوم کشور به دشمنان کینه توز وارد کرد آنها را مجبور کرد که به ما احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه جنگ هنوز ادامه دارد ولی از جنس دیگری است، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده آمریکا چه ترامپ باشد چه کلینتون؛ جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند و این مرهون جانفشانی های شهدا و پیشرفت نظام است.

عابدی، ضربه زدن به باورها و اعتقادات افراد جامعه را از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: اگر باور قلبی داشته باشیم، خداوند قادر است تمام جدول های خالی زندگی را پر کند.

وی با تاکید بر اینکه بازخوانی تاریخ دفاع مقدس یک تکلیف است، اذعان نمود: با تکیه بر فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است که می توانیم در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پایه های اقتدار دفاعی کشور جوانان هستند، تاکید کرد: تجربه ۸ سال دفاع مقدس ثابت کرد که با تکیه بر توان بومی می توان مقاومت کرد و پیروز شد.

در پایان این آیین از ۱۲ خانواده شهید کارمند شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها