حجت الاسلام بحرینی در حاشیه بازدید از کال زرکش بیان کرد؛

انعقاد تفاهم‌نامه حل مشکلات حاشیه شهر میان نمایندگان مجلس و سپاه امام رضا(ع)

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: نمایندگان شهر مشهد تفاهم‌نامه‌ای با سپاه امام رضا(ع) و با شهرداری در جهت رفع مشکلات موجود در حاشیه شهر امضا کرده‌اند که می‌تواند راهگشا باشد.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۴۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در جریان بازدید شهردار مشهد از حاشیه کال زرکش که با حضور تعداد زیادی از مسئولان شهری نیز همراه بود با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه مدیریت شهری برای کاهش مشکلات نقاط کم‌برخوردار اظهار کرد: این مناطق به لحاظ معنوی به هیچ وجه محروم و در حاشیه نیست و تمامی مباحثی که در این خصوص مطرح می‌شود حول محور محرومیت اقتصادی اهالی این محدوده‌ها است.
 
وی با تشکر از شهردار مشهد برای حضور و بازدید نزدیک از کال زرکش عنوان کرد: نمایندگان شهر مشهد تفاهم‌نامه‌ای با سپاه امام رضا(ع) و با شهرداری در جهت رفع مشکلات موجود در حاشیه شهر امضا کرده‌اند که امید می‌رود در این راستا گام‌های اساسی بردارد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده روستای زرکش متذکر شد: با وجود این که وظیفه ذاتی شهرداری مشهد رسیدگی به امور روستایی نیست و در کارهای این ارگان عظیم نیز این فعالیت تعریف نشده است، اما شهردار مشهد نگاه بسیار خوبی را در جهت کمک به این مناطق دارد.
 
وی مشکل کال زرکش را مشکلی دانست که روی زمین مانده و باید مرتفع شود، ابراز کرد: یک سری کال و مسیل فرعی داریم که به کشف‌رود می‌ریزد و کال زرکش یکی از این کال‌هاست که در حال حاضر در برخی نقاط وضعیت اسفباری داشته و حتی مسدود شده است.
 
حسین‌زاده بحرینی با ابرازخرسندی از این موضوع که به واسطه اقدامات صورت گرفته، بستر این کال آزاد است و نیاز به اقدامات آزادسازی ندارد، عنوان کرد: باید وضعیت این کال را از شرایط فعلی خارج کنیم و در این مسیر شهرداری مشهد می‌تواند کمک شایانی نماید.
 
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا باید نقشه‌های جدیدی از این کال منطبق با نیاز روز و دبی آب مورد تایید آب منطقه‌ای تهیه و کار ساماندهی آن صورت پذیرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار