خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان قم در گفتگو با بسیج:
امام جمعه پردیسان با بیان این که ادعای ولایت مداری به تنهایی کافی نیست بلکه ما اطاعت می خواهیم، گفت: برخی مسؤولان در حالی که خود را ولایی می دانند به صراحت در مقابل سخنان رهبر معظم انقلاب سخن می گویند.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۴۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

حجت السلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار داشت: در دروان هشت سال دفاع مقدس فرماندهی جنگ با قرارگاه بود و اکنون نیز برای اجرای اقتصاد مقاومتی وجود قرارگاه اقتصاد مقاومتی ضروری است و این الگو برداری از دفاع هشت ساله است.

وی ادامه داد: به کاربردن واژه های جهاد و مقاومت اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که هنوز دشمنی وجود دارد و ما را تهدید می کند و مصوبه جدید کنگره آمریکا مبنی بر رصد دارایی های مسؤلان ایران از جمله رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این مطلب است.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: در این مدت تحریم بانکی شده ایم در مقابل عده ای بیان می کنند اگر برجام نبود جنگ صورت می گرفت همچنین برخی می گویند هزینه های نظامی همانند برخی کشورها مثل ژاپن کاهش پیدا کنند که رهبر معظم انقلاب در مقابل این سخنان موضع گرفتند؛ هرچند رهبر معظم انقلاب به دلیل تقوی نام فردی را نمی برند.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحتا سخنان بعضی مسئولان را اشتباه خواندند؛ قدرت موشکی است که موجب ترس دشمن از ایران اسلامی است؛ برخی گمان می کنند دو عدد کاغذ به نام برجام ایران را نجات داده است در حالی که آنچه ایران را نجات داده است شهید تهرانی مقدم و شهدای هسته ای هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اضافه کرد: در این کشور زحمت های فراوانی کشیده شده و خون های فراوانی ریخته شده اما آنها به صراحت در مقابل سخنان رهبر معظم انقلاب سخن می گویند و مدعی ولایت نیز هستند؛ ادعای ولایت مداری به تنهایی کافی نیست بلکه ما اطاعت می خواهیم.

ارسال نظرات