خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان گفت: "اورهال" جنگنده‌های "F۷" و "F۱۴" با تلاش بسیار زیاد متخصصان در اصفهان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۱۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، جنگنده اف 7 و هواپیمای آموزشی پی.سی 7 پس از دو سال زمین‌گیری با 35 هزار نفر ساعت و جنگنده اف 14 پس از 14 سال زمین‌گیری و با 42 هزار نفر ساعت کار شبانه روزی، عملیاتی شده و به ناوگان نیروی هوایی ارتش پیوستند.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم پیرامون "اورهال" هواپیماهای جنگی اظهار داشت: هواپیماهایی که هفته گذشته اورهال شدند بیش از 8 سال بود که زمین‌گیر بوده‌اند.

امیر خلبان مسعود روزخوش افزود: این هواپیماها با تلاش و زحمات سنگین و فراوان توسط متخصصان اورهال شده و پس از آزمایش‌های لازم که بر آن‌ها انجام شد به سیستم هوایی کشور اضافه شدند.

وی با بیان اینکه اورهال جنگنده‌ها از دید متخصصان اهمیت بسیار بالایی داشته است، گفت: زمانی که هواپیمایی به ناوگان هوایی کشور افزوده می‌شود توان رزمی نیز بسیار بالا می‌رود و این خلاف زمانی است که جنگنده‌ای از ناوگان هوایی کم شود.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان خاطرنشان کرد: اورهال جنگنده‌ها سبب مضاعف شدن قدرت ما می‌شود و در واقع سبب افزایش روحیه خلبانان کشور نیز خواهد شد.

وی با اشاره به مدت زمان اورهال جنگنده‌های مختلف تصریح کرد: اورهال جنگنده‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد، به عنوان مثال نکاتی مانند اینکه جنگنده چند سال است که از کار افتاده و یا قطعات مورد احتیاج در دسترس هست و یا اینکه تهران به چه میزان همکاری با ما دارد از جمله این موارد است. باید به این موضوع اشاره شود که بیش از 80 درصد قطعات جنگنده‌ها ساخت داخل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها