خبرهای داغ:
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

افتتاح 3 هزار و 794 واحد مسکن مهر در استان اصفهان / افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر در استان اصفهان تا پایان سال

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امروز 3 هزار و 794 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان اصفهان افتتاح می‌شوند که افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهرهای بهارستان، مجلسی و فولادشهر از جمله آن خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۹۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الله غلامی پیش از ظهر امروز در مراسم آئین افتتاح هزار و 780 واحد مسکن مهر به همراه سه باب مدرسه در شهر جدید بهارستان اظهار کرد: این اولین افتتاح واحد‌های مسکن مهر در سال 95 است اما به دلیل اینکه می‌خواستیم همه واحدها در شهرهای جدید همزمان افتتاح شود، به امروز موکول شد.

وی افزود: 3 هزار و 794 واحد مسکونی مهر امروز در استان اصفهان افتتاح می‌شوند که 1 هزار و 780 واحد آن را در شهر جدید بهارستان، 200 واحد آن در شهر جدید علامه مجلسی، 496 واحد در فولادشهر و 318 عدد آن در سایر شهر استان افتتاح خواهند شد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: با این تعداد واحدی که امروز افتتاح می‌شوند، جمعاً 160 هزار و 328 واحد تا به امروز در استان اصفهان افتتاح ‌شده است که 12 هزار و 122 واحد دیگر تا پایان سال افتتاح خواهند شد و بخش زیادی از آن در شهر فولادشهر خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر در شهر فولادشهر است و به دلیل وجود مشکلات زیاد باید برای آن واحدها وقت ویژه‌ای گذاشت.

غلامی عنوان کرد: امروز به همراه این تعداد واحدهای مسکن مهر که در بهارستان 3 باب مدرسه هم افتتاح شد و در شهر جدید مجلسی نیز علاوه بر افتتاح واحدها، مسجد حضرت زهرا (س) و ذکرخانه پوریای ولی در این شهر افتتاح خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در فولادشهر علاوه بر افتتاح واحدهای مسکن مهر، مسجد حضرت معصومه (س) با حضور استاندار اصفهان و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز کرد: همه این افتتاح‌ها در حالی است که کشور در اوضاع اقتصادی خوبی نیست اما مدیر عاملان این شهرهای جدید در این شرایط نه‌ تنها این تعداد واحد بلکه مکان‌های دیگری مانند مسجد را هم افتتاح کرده‌اند.

وی بیان کرد: برای ساخت و اتمام این واحدهای مسکن مهر 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات و 32 هزار میلیارد تومان خدمات زیربنایی هزینه شده است که این عددها به‌جز هزینه زمین این واحدهاست.

غلامی اظهار کرد: امیدواریم در این واحدهای جدیدی که افتتاح شد، نواقص واحدهای قبلی رفع و جبران شده باشد و رضایت شهروندان جلب شده باشد.

به گزارش بسیج معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار و مقامات استانی پس از افتتاح 1 هزار و 780 واحد مسکن مهر در شهر جدید بهارستان، مدرسه‌های دبیرستان دخترانه حجاب، مدرسه ابتدایی پسرانه حکیم فردوسی و دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه بهشت افتتاح کردند.

پس از افتتاح واحدهای مسکن مهر و 3 باب مدرسه، استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مقامات استانی برای افتتاح واحدهای مسکونی و مسجد، به شهر جدید مجلسی رفتند.

ارسال نظرات