خبرهای داغ:
ساداتی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! الان زمان ایستادگی در برابر دشمن قسم خورده ی ملت ایران است، بنابراین توصیه می‌کنیم سرخوردگی ناشی از بدعهدی آمریکا در برجام تبدیل به وادادگی نشود.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،نماینده مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) از حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه برای زیارت بارگاه حضرت علی ابن باقر(ع) تشکر کرد.

سید جواد ساداتی نژاد در ادامه سخنان برخی افراد برای کاهش قدرت نظامی کشور را محکوم کرد و افزود: نفی صنعت بومی و افتخارآمیز موشکی، آن هم در شرایط بحرانی و متلاطم منطقه که محور غربی عربی تمام توان خود را برای خاموشی ندای مردم مظلوم بحرین و یمن و زمین گیر کردن و در هم شکستن محور مقاومت برای تجزیه ی کشورهای منطقه و تقویت رژیم صهیونیستی و انحراف اذهان مسلمانان از توسعه طلبی این رژیم نشان از درک نادرست برخی افراد از تحولات بین المللی است.

وی این جهت گیری‌ها را ناشی از خطای محاسباتی خواند و اظهار کرد: کیست که نداند قوای موشکی و دفاعی فرزندان ایران اسلامی بود که دشمنان را حتی از اندیشه در مورد تعرض به کشور بازداشت؟

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل برداشته شدن تحریم‌ها فقط روی کاغذ، تعطیلی صنعت بومی هسته ای، تعطیلی کارخانه‌ها و کند شدن چرخ تولید، رکود دنباله دار اقتصاد کشور، پیمان شکنی روزافزون آمریکا، گذاشتن شروط خفت بار از سوی غربی‌ها برای فروش هواپیماهای مسافری و برقراری روابط اقتصادی و تهدید بانک‌های بزرگ خارجی برای جلوگیری از معامله با ایران را نتایج برجام دانست و اضافه کرد: در حالی که ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده طرف مقابل هر روز اقداماتی را انجام می‌دهد که ناقض برجام و علیه منافع ملی مردم ایران است.

وی دفاع برخی افراد از برجام را از سوی کسانی که تمام مشکلات کشور را به برجام ربط می‌دادند ساده لوحانه و مزورانه توصیف کرد و ادامه داد: این افراد همچنان در حال توجیه کردن نقض عهد و بزک کردن چهره ی کریه و زشت طرف‌های غربی هستند.

ساداتی نژاد با بیان این که دست اندر کاران برجام نیز به پیمان شکنی طرف مقابل اذعان کرده‌اند و خاطرنشان کرد: درد امروز مردم معیشت و اقتصاد است و راه حل مشکلات آن در اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است، موضوعی که تا کنون عملکرد مطلوبی از دولت در این زمینه گزارش نشده است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! الان زمان ایستادگی در برابر دشمن قسم خورده ی ملت ایران است، بنابراین توصیه می‌کنیم سرخوردگی ناشی از بدعهدی آمریکا تبدیل به وادادگی نشود.

ساداتی نژاد با اشاره به این که باید از گذشته درس گرفت عنوان کرد: همیشه راه برای جبران وجود دارد، لذا زمان را غنیمت بدانید و بر بدعهدی آمریکا بشورید و آب رفته را به جوی برگردانید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها