دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان:
غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در همایش شیرخوارگان حسینی زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه امسال دوازدهمین سال برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی است، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی یک مراسم عظیم و باشکوهی است که به یاد حضرت علی اصغر (عج) هر سال همزمان با نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

داود خدایی افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با شرکت آبفار برای اطلاع‌رسانی مراسم شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: همچنین برای اطلاع بیشتر مردم زنجان تبلیغات محیطی نیز به منظور زیباسازی و جلوه مبلمان شهری، داربست نصب نمی‌شود.

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مراسم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد، اضافه کرد: طبق هماهنگی در روز برگزاری همایش مدرسه دانشور در جنب حسینیه پذیرای کودکان بالای دو سال در قالب مهدکودک خواهد بود.

خدایی ادامه داد: مربیان حاضر در این مدرسه از آغاز تا پایان برنامه به عنوان خادم، نگهداری از فرزندان بالای دو سال را به عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های قبلی 15 هزار لباس متحد‌الشکل سبزرنگ و پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان (عج) برای نوزادان حاضر در این مراسم دوخته شده است، اضافه کرد: کار دوخت و بسته‌بندی لباس‌ها طی روزهای قبل به پایان رسیده است.

ارسال نظرات