مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

برگزاری برنامه‎های عزاداری محرم از شب نخست تا سیزدهم در حسینیه اعظم زنجان

برنامه‎های روتین حسینیه اعظم زنجان از شب نخست تا شب سیزدهم با توسل در آن روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۵۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال برنامه‌های دهه محرم از روز یکشنبه 11 مهر ماه همزمان با شب نخست ماه محرم آغاز خواهد شد.

مجتبی شهامی افزود: برنامه‌های مناسبتی دهه محرم از ساعت 20 تا 23 هر شب برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: بر همین اساس تلاوت قرآن به مدت 15 دقیقه توسط مهدی میانداری انجام و برنامه عزاداری نیز توسط جلیل محمدی از ساعت 20 و 15 دقیقه تا 20 و 40 دقیقه انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی شب هشتم ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه افزود: همچنین برنامه سخنرانی نیز به صورت شبانه توسط حجت‌الاسلام دیرباز از ساعت 20 و 40 دقیقه تا 21 و 25 دقیقه از شب نخست تا شب ششم محرم و از شب دهم تا شب سیزدهم انجام خواهد شد.

شهامی با بیان اینکه به صورت ویژه طی شب‌های هفتم، هشتم و نهم سخنرانی‌های حسینیه اعظم زنجان به صورت ویژه با حضور مهمانانی از استان و خارج از استان خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی در شب هفتم محرم آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در شب هشتم حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و شب نهم نیز آیت‌الله سید محمد حسینی زنجان از ساعت 20 و 40 دقیقه تا 21 و 25 دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ذکر مصیبت به صورت شبانه توسط یکی از مداحان استانی از ساعت 21 و 25 دقیقه تا 21 و 55 دقیقه انجام خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه نیز به صورت یک شب در میان با حضور سید یوسف شبیری و علیرضا بیگدلی اجرایی می‌شود.

شهامی با بیان اینکه برنامه سینه‌زنی نیز شبانه از ساعت 21 و 55 دقیقه تا 22 و 25 دقیقه اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه نیز به صورت یک شب در میان با حضور سید محمود حسینی و مرتضی حیدری اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مرثیه‌سرایی نیز به عنوان آخرین برنامه شبانه از ساعت 22 و 25 دقیقه تا 23 شب اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این برنامه یک شب در میان توسط ولی‌الله کلامی و جواد رسولی دو تن از اساتید مداحی استان اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه برنامههای روتین حسینیه اعظم زنجان از شب نخست تا شب سیزدهم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ها به صورت شبانه با توسل در آن روز اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار