به منظور ساماندهی بازار زیتون استان پیش ثبت نام عضویت در انجمن زیتون در اتاق زنجان آغاز شد .
کد خبر: ۸۷۵۶۱۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق زنجان به منظور ساماندهی بازار زیتون استان و در راستای بهبود وضعیت کشاورزان و تولیدکنندگان، پس از اخذ مجوزهای لازم از اتاق ایران و انجمن زیتون کشور پیش ثبت نام عضویت دراین انجمن در اتاق زنجان آغاز شد .

مهندس جمیلی افزود: براساس مصوبه هیات رئيسه و در راستای توانمندسازی بخش کشاورزی استان و با عنایت به جایگاه استان در تولید این محصول استراتژیک این انجمن شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: با تشکیل این انجمن سهم استان زنجان در حوزه کشاورزی در سطح ملی و منطقه ای ارتقاء یافته و حتی این انجمن می تواند در مسیر ایجاد یک برند برای استان گامهای موثری را بردارد.

رئيس اتاق زنجان در ادامه تصریح کرد: با شکل گیری این انجمن استان می تواند جایگاه مطلوبی را در بخش های مختلف این محصول کسب نماید.

گفتنی است، در حال حاضر ۴۰ درصد زیتون مصرفی کشور در زنجان تولیدی می شود و استان زنجان جایگاه نخست کشت و تولیدزیتون کشور را بخود اختصاص داده است.

بدین وسیله از کلیه تولیدکنندگان، باغداران، مجتمع های فراوری و تجار و فعالان اقتصادی دعوت می شود؛ تا پایان مهرماه با مراجعه به دبیرخانه انجمن زیتون استان مستقر در اتاق زنجان نسبت به پیش ثبت نام خود در این انجمن اقدام نمایند.

ارسال نظرات