انتصاب اولين فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در زنجان

سرهنگ رضا اصانلو به عنوان اولين فرمانده يگان حفاظت از اراضي در زنجان منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۴۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در مراسمي با حضور فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن، رييس پليس پيشگيري استان زنجان، مديركل راه و شهرسازي استان زنجان وتني چند از مديران استان، سرهنگ رضا اصانلو به عنوان اولين فرمانده يگان حفاظت از اراضي در زنجان منصوب شد.

مديركل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: ادارات كل راه و شهرسازي به نمايندگي از دولت متولي حفاظت ونگهداري املاك دولتي در داخل محدوده شهرها و در حريم شهرها هستند و در راستاي حراست از اين اراضي بايد از تصرفات و استفاده غيرقانوني جلوگيري نمائيم.

وثوقي افزود: باتوجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و تاكيد وزير راه و شهرسازي و وسعت اراضي در سطح كشور و بعضاً تصرفات غيرقانوني، ضمن هماهنگي با فرماندهي نيروي انتظامي از سال گذشته مقرر شد كه يگان حفاظت از اراضي تشكيل شود.

مدير كل راه وشهرسازي استان زنجان اظهار داشت: اميدواريم اين يگان در بحث پيشگيري و رفع تصرف و حراست از اراضي دولتي موفق باشند.

در ادامه مراسم سرهنگ طلوعي رييس پليس پيشگيري استان زنجان مباحثي درمورد انجام وظايف پليس پيشگري بيان نمودند و آرزوي موفقيت براي سرهنگ اصانلو داشتند.

همچنین در ادامه فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن گفت: يگان حفاظت كار حفاظت از املاك و اراضي برقراري نظم و امنيت در ساختمان‌ها و تأسيسات در تملك سازمان ملي زمين و مسكن را بعهده دارد.

سرهنگ عباس‌نژاد افزود: به استناد قانون برنامه توسعه اقتصادي و دستورالعمل تشكيل يگان مصوب مقام معظم رهبري و پيگيري‌هاي شخصي وزير راه و شهرسازي يگان حفاظت از اراضي در شهريور ماه سال گذشته تشكيل شده و استان زنجان بيست و هفتمين استاني است كه امروز با معرفي فرمانده آن رسماً آغاز به كار مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه اولويت ما پيشگيري است اظهار داشت: از همه امكانات استفاده خواهيم كرد تا مقتدرانه از اراضي ملي حفاظت كنيم.

عباس‌نژاد گفت: در بحث چگونگي حفاظت از اراضي طرح جامع حفاظت در دست تهيه است كه با تهيه آن سيستم جامع هوشمند آماده خواهد شد و با اين سيستم مي‌توانيم چگونگي حفاظت از اراضي را در سطح كشور رصد كنيم.

گفتنی است، در پايان مراسم حكم سرهنگ رضا اصانلو به عنوان فرمانده يگان حفاظت از اراضي استان زنجان توسط سرهنگ آمري قرائت و توسط فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن و مديركل به ايشان تنفيذ شد.

لازم به ذکر است، اين مراسم كه در محل سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازي برگزار شد.

ارسال نظرات