بسیج هنرمندان نیشابور در جشنواره صالحین خراسان رضوی رتبه اول را کسب کرد

مسئول بسیج هنرمندان نیشابور از کسب رتبه نخست بسیج هنرمندان این شهرستان در صالحین اقشار بسیج خراسان رضوی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۴۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
موسی نوکاریزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در این خصوص اظهار کرد: شهرستان نیشابور در قشر بسیج هنرمندان دارای 45 گروه هنری سازماندهی شده و 15 گروه فعال و ویژه صالحین می باشد.

وی افزود: گروه های هنری بسیج هنرمندان نیشابور در رشته های شعر، تاتر، خوشنویسی، موسیقی، نقاشی، عکاسی، فیلم و فیلمسازی، صنایع دستی، انیمیشن و ادبیات داستانی فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج هنرمندان نیشابور در سطح کانون‌های استان خراسان رضوی با توجه به میزان فعالیت و تعداد گروه ها دارای رتبه "کانون درجه یک" می باشد.

نوکاریزی یادآورشد: ملاک های انتخاب بسیج هنرمندان نیشابور ابتکار و خلاقیت در برگزاری حلقه ها، داشتن طرح تربیتی مدوّن، تلاش برای رشد متربیان در ابعاد مختلف و تقویت باور و امید از لحاظ آماده کردن آنها برای کادریایی است.

وی اذعان داشت: صالحین به دنبال زیبا جلوه دادن آیات الهی است که هنرمندان می توانند بهترین رفتارها را رقم بزنند که این نیازمند تلاش، استمرار، جدیت و کوشش است.

نوکاریزی عنوان کرد: در هیچ زمانی انسان خود را بی نیاز از تعلیم و تربیت نمی داند و اجرای صالحین اولین اقدامی است که بعد از جذب و سازماندهی هنرمندان بسیجی انجام می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: بسیج هنرمندان نیشابور همچنین در فضای مجازی و سامانه شباب بسیج هنرمندان کشور طی سالیان متمادی مقام اول را کسب کرده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور تصریح کرد: بسیج هنرمندان نیشابور نیز به خاطر انجام فعالیت چشمگیر در حوزه های فرهنگی و هنری استان و کسب رتبه های هنرمندان بسیجی در جشنوار های گوناگون استان و کشور توانست در جشنواره شجره طیبه صالحین استان رتبه اول را به خود اختصاص داد که با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها