تجلیل از ايثارگران اداره كل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان

درنخستین همایش ارتقا ایمنی موتورسواران بسیجی ايثارگران اداره كل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۴۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، درنخستین همایش ارتقا ایمنی موتورسواران بسیجی که با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان وجمعی ازمسئولان استانی و به میزبانی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان برگزارشد ازایثارگران این اداره کل تجلیل و قدردانی شد.

دراین مراسم سردارکرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: امروز كه ما در منطقه و دنيا نقش تعيين كننده اي داريم مرهون حضور بزرگ مردانی است که درهشت سال دفاع مقدس بدون توقع، بدون دنيا طلبي و براي انجام تكليف وارد صحنه شدند و توانستند سرمايه و ذخيره بزرگ فكري و اجتماعي خلق كنند.

​همچنین در این همایش مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان حفظ ارزش هاي اسلامي در جامعه يكي از وظايف مهم مسئولان است، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا ازرشادت های ایثارگران این اداره کل قدردانی شود

ایرج دست نشان مقاومت و ايثار را از ويژگي هاي مهم جامعه اخلاقي رزمندگان دانست افزود: حفظ ارزش هاي اسلامي در جامعه يكي از وظايف مهم مسئولان است و بايد اين فرهنگ را در بين جامعه نهادينه كنيم چرا كه اين مولفه ها موجب پيروزي در جامعه بود .

وي با اشاره به اينكه همه ما مديون خون شهداء و رشادت هاي آنان هستيم، اظهار داشت: امروز همه ما موظفیم آرمان ها و ارزش هاي دفاع مقدس را به نسل آينده انتقال دهيم.

محمد رضا آقاخانی، محمد افتخاری، جواد اسماعیلی و مقصود اکبری وهمچین فرزند شهید فضایل کابلی ازشهدای حمل ونقل استان زنجان از افراد تقدیر شده در این همایش بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار