فروزنده در گفت و گو با «بسیج»:

انتخابات باید رقابتی باشد / جامعه دوقطبی نشود / جبهه انقلاب کاندیدا خواهد داشت

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که از بیانات مقام معظم رهبری چنین تفسیری می‎کنند که نباید در انتخابات پیش رو رقابت وجود داشته باشد کج فهمی می‎کنند و توجه ندارند و دنبال بهانه هستند.
کد خبر: ۸۷۵۶۰۴۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون تاکیدات اخیر امام خامنه‎ای در پرهیز از دوقطبی و تعبیر برخی جناح‎ها از این تاکیدات به معنای عدم رقابت انتخاباتی تصریح کرد: دوقطبی سازی یک حرف است و رقابت حرف دیگر و شکی وجود ندارد  که فضای انتخابات حتما باید رقابتی باشد.

فروزنده بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز روی مشارکت مردم و فضای رقابتی انتخابات تاکید دارند، اما بحث اصلی ایشان آن است که جامعه، جامعه دوقطبی نباشد و شکاف ایجاد نشود و نباید جامعه به سمتی رود که انتخابات که خود مظهر وحدت و اقتدار ملت است عاملی برای اختلاف بین مردم شود.

وی اظهار داشت:  کسانی نیز که از بیانات مقام معظم رهبری چنین تفسیری می‎کنند که نباید در انتخابات پیش رو رقابت وجود داشته باشد کج فهمی می‎کنند و توجه ندارند و دنبال بهانه هستند چراکه فرمایشات رهبری معظم انقلاب بسیار روشن و مشخص است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما باید با حفظ وحدت نظام فضای رقابتی خوبی را در انتخابات داشته باشیم و در انتخابات نیز فضای رقابتی باید به سمت روش‎ها و راهبردها رود که روشن و مشخص است.

فروزنده در خاتمه عنوان کرد: از این رو جبهه انقلاب باید کاندیدا داشته باشد و انشاءالله خواهد داشت، حتما نیز با وحدت و صدا و برنامه‎ی واحد به میدان انتخابات بیایند و بتوانند تفکرات انقلابی و اسلامی را ترویج و در عرصه عمل دیدگاه‎ها و نظرات خود را به مردم ارائه کنند.
ارسال نظرات