حجت الاسلام شریفی در گردهمایی بسیجیان روستای یونس آباد شاهرود گفت: تلاش دشمنان امروز بر این متمرکز است که بتوانند مسئولین کشور را با خود همسو و با نفوذ افراد مد نظر خود در ارکان نظام پایه های قدرت ما را متزلزل نمایند.
کد خبر: ۸۷۵۵۹۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف که با حضور بیش از 100 نفر از بسیجیان در میجد روستای یونس آباد بخش مرکزی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) و یارانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الگوبرداری از عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است اظهار کرد: ما در انقلاب و دفاع مقدس در برابر افرادی قرار گرفتیم که به ظاهر مسلمان بودند اما در باطن منافق و مشرک بودند و بویی از اسلام و ارزش های اسلامی نبرده بودند و با بی بصیرتی و نفاق در کارشان تلاش می کردند اسلام را خراب نمایند.

وی افزود: امام راحل در سخنان خود بیان فرمودند که اسلام امروز که دشمن بر آن تاکید دارد اسلام آمریکایی و اسلام معاویه و ابی سفیان است و این اسلام را در مقابل اسلام ناب و اهل بیت(ع) و قرآن و سنت قرار داده اند.

شریفی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با ظهور خود اسلام ناب را دوبار در جهان به تجلی رساند و دشمنان و منافقین دست به کار شدند تا مانند هزار و چهار صد سال پیش ریشه این انقلاب را نابود کنند و با ترور و جنگ و خون ریزی و تحمیل دفاع 8 ساله آزمون های گذشته را تکرار کنند اما ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: آنها بعد از ناکامی در دفاع مقدس رو به جنگ نرم و فرهنگی که این را نیز در گذشته آزموده بودند آوردند و در کنار آن فشار اقتصادی و تحزیم و تهدید را به کار بستند تا ملت ما را ناکام بگذارند اما به فرموده مقام معظم رهبری ما در شعب ابیطالب نیستیم و با درس از تاریخ محکم و استوار ایستاده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: آنها امروز ناکام از همه اینها پروژه انقلاب زدایی و نفوذ را در دستور کار قرار داده اند و می خواهند روحیه انقلابی را از ملت ما بگیرند و با نفوذ در ارکان نظام و خواص بتوانند ملت ما را منحرف و به سمت استحاله از درون هدایت کنند.

وی اضافه کرد: تلاش دشمنان امروز بر این متمرکز است که بتوانند مسئولین کشور را با خود همسو و با نفوذ افراد مد نظر خود در ارکان نظام پایه های قدرت ما را متزلزل نمایند و متاسفانه برخی خواص ویاران انقلاب نیز با آنها همنوا می شوند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

شریفی با بیان اینکه امروز حجت ما رهبری انقلاب است گفت: ما در تمام مدت عمر انقلاب در جنگ با دشمن بوده و هستیم و نزاع بین حق و باطل تا پایان تاریخ نیز ادامه دارد و باید هوشیار باشیم و با بصیرت و ایمان و قدرت بازدارندگی که حاصل از خون شهدا و قدرت دفاعی و وحدت و اتحاد ملت و ولایت است در مقابل توطئه ها محکم و استوار بایستیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان و نوجوان ما باید هوشیار باشند و با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاریخ اسلام درس ها و عبرت های آن را مطالعه تا با توطئه های دشمنان از گذشته تا حال آشنا شوند و بدانند که دشمن ما پیشینه تاریخی دارد و باید مراقب مکر و نیرنگ او باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود افزود: امروز ما باید فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و فداکاری را با فرهنگ اسلام ناب به هم آمیخته و با این معجون معجزه گر در برابر دشمنان با تمام توان بایستیم و آنها را ناکام در توطئه هایشان نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها