خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) خبر داد
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پاسداران و سربازان با شرکت 159 نفر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۹۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

علی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهارداشت: امروز یکشنبه 11 مهرماه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پاسداران و سربازان وظیفه سپاه استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 159 نفر و ویژه برادران است عنوان کرد: این دوره از مسابقات در رشته های مفاهیم، قرائت، ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم برگزار می شود.

علی آبادی اضافه کرد: رشته مفاهیم در سطح یک، دارندگان مدرک دیپلم و در سطح دو ، دارندگان مدرک فوق دیپلم به بالا را شامل می شود.

وی ادامه داد: در رشته حفظ 5، 10، 15 و 20 جزء آزمون گرفته می شود و حافظان بیش از 20 جزء قرآن کریم بدون آزمون به مسابقات کشوری راه می یابند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات، آذر ماه در تهران برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته و هر سطح در استان به تهران اعزام می شوند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه این مسابقات ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه استان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها