خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین با شرح برنامه های ایتن هیئت در طی دهه اول محرم گفت: برنامه‌های عذاداری باید در محور امربه‌معروف‌ونهی از‌منکر باشد.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۸۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

حجت مددخانی مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص برنامه های ویژه این هیئت به مناسبت دهه اول محرم اظهار کرد: همه روزه از ابتدای محرم رایس ساعت 6:30 صبح هیئت رزمندگان اسلام مراسم قرائت زیارت عاشورا را در حسینه شهید مطهری واقع در چهارراه بنیاد برگزار می‌نماید.

وی توضیح داد:این برنامه تا 8:30 ادامه خواهد داشت و حجت الاسلام ماهینی از قم دعوت ما را برای سخنرانی در این دهه پذیرفته اند هم‌چنین از کلیه عزیزان که در این مراسم حضور می‌یابند با صبحانه پذیرایی خواهد شد.

مددخانی اضافه کرد: برنامه های جمعی ویژه ای توسط هیئت رزمندگان برگزار می‌شود که امیدواریم عزیزان با حضور در این برنامه ها یاری‌گر ما باشند از جمله اینکه در اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی به همت هیئت رزمندگان اسلام در امام زاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از ویژه برنامه های هیئت رزمندگان اسلام ششم محرم که با نام حضرت قاسم رنگ و بوی ویژه ای دارد همایش احلامن العسل را برگذار خواهد نمود.

مددخانی یادآور شد: بعد از ظهر روز عاشورا راس ساعت سه بعد از ظهر دعای ناحیه مقدسه توسط برادر علی فرمانی در حسینیه شهید مطهری برگذار خواهد گردید.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر خصوصا در مراسمات مذهبی اذعان کرد: اصول قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است لذا به نظر می رسد همه برنامه هایی که برای ماه محرم تدارک دیده می‌شوند باید این موضوع را در نظر داشته باشند.

وی تبیین کرد: موعضه هایی که در سخنرانی های هیئت ها برگزار می‌گردد بر همین اساس و مبنا می‌باشد.

مددخانی متذکر شد:  متاسفانه در جامعه ما آنطور که باید به امر به معروف و نهی از منکر نپرداخته ایم حال آنکه این واجب دو بخش دارد و هر دو بخش واجب و از تاکیدات مهم دین مبن اسلام می‌باشد.

وی در پایان گفت: امر به معروف واجب فراموش شده جامعه ما است و انتظار می‌رود کلیه دستگاه ها و مسئولین برای عملی شدن این مهم طی برنامه ای سازماندهی شده اقدام نمایند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها