سردار استاد حسینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر متعلق به فرد و زمان خاصی نیست بلکه به عنوان دو واجب الهی بر همه مسلمانان در همه زمان ها و مکان ها واجب است .
کد خبر: ۸۷۵۵۸۷۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار استاد حسینی در کنفرانس خبری هفته امر به معرف و نهی از منکر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مختص زمان و مکان خاصی نیست، اما برای هر موضوعی زمانی را به عنوان نمادین مشخص کرده اندو هفته اول محرم  به این امر اختصاص داده شده است.

وی افزود: امر به معروف متعلق به فرد و زمان خاصی نیست بلکه به عنوان دو واجب الهی بر همه مسلمانان در همه زمان ها و مکان ها واجب است .

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: اگر این مورد از جامعه رخت بربندد به فرموده حضرت علی(ع) اشرار بر جامعه مسلط خواهند شد .

سردار استاد حسینی گفت: بعضی از افراد امر به معروف و نهی از منکر را به یک مورد مختصر میکنند، اما این موضوع باید در همه زمینه ها اجرایی شود .

وی با اشاره به رواج بدحجابی در جامعه که یکی از منکرات محسوب میشود اظهار داشت: بد حجابی از مواردی است که امروزه دامنگیر شده است و رواج این مورد موجب زمینه سازی فساد های دیگر  میشود .

فرمانده سپاه استان البرز زمینخواری، کم کاری، بی مسئولیتی مسئولین در زمینه های مختلف،  ماهواره، را از دیگر منکرات در جامعه برشمرد و بیان کرد: تبعیت از دشمن نیز یک منکر سیاسی است که امروزه کمتر به آن توجه میشود و عدم تبعیت از دشمن در همه زمینه ها از موارد مهمی است که باید به آن پرداخته شود .

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه وجود امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه ها لازم و ضروری است اظهار داشت: باید زمینه سازی مناسب برای همه مبلغین ایجاد شود تا در این عرصه به فعالیت بپردازند، و در این هفته از این فرصت استفاده کنیم ، و در طول سال بتوانیم این موضوع مهم را گسترش دهیم تا ملکه ای برای  همه افراد ایجاد شودو به آن عمل کنند، اگر این امر در جامعه گسترش یابد جامعه ای زنده، پویا، و سالمی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه از عملکرد این ارگان در ستاد امر به معروف رضایت کافی را نداریم خاطر نشان کرد : همکاری های لازم جهت برگزاری جلسات در این موضوع بعد از یک سال و نیم ایجاد نشده است، اما امیدواریم مسئولین با همکاری بیشتر در این به این مسئله بپردازند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها