خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان خراسان جنوبی خطاب به هیأت های عزاداری:

اجازه دهید اسلام سیاسی در منابر امام حسین(ع) تبیین شود

مسئول بسیج مداحان خراسان جنوبی خطاب به هیأت های عزادارای حسینی گفت: اجازه دهید مباحث روز و اسلام سیاسی در منابر امام حسین(ع) تبیین شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۳۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

یاسر صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: به مدت ده شب از شب اول محرم بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم عزاداری در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهی مقدم برگزار می شود.

وی عنوان کرد: 16مهرماه و در اولین جمعه ماه محرم با همکاری هیئت حضرت علی اصغر(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام پناهی مقدم، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه جماران برگزار می شود.

مسئول بسیج مداحان استان افزود: ساعت 8 صبح روز 21 مهرماه مصادف با روز عاشورای حسینی همایش بزرگ زینبیون ویژه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهی مقدم در حسینیه جماران برگزار می شود.

وی بیان داشت: 18 مهرماه مصادف با ششم محرم الحرام به نام روز قاسم ابن الحسن(ع) سوگواره احلی من العسل ویژه نوجوانان و جوانان عاشورایی در مسجد امام حسین(ع) با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و آموزش و پرورش برگزار می شود.

صادق خاطرنشان کرد: توصیه ای که به همه مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام دارم اینکه بحث اسلام سیاسی یک موضوع فراموش شده ای است که در ماه محرم شاهد آن هستیم.

وی اظهار کرد: دست های استکبار در این فراموشی دخیل است که نمی خواهند منبرهای امام حسین(ع) اسلام سیاسی را تبیین کنند.

مسئول بسیج مداحان استان تصریح کرد: امروز عده ای از انسان های خود فروخته دانسته یا نادانسته نمی خواهند ارزش های انقلاب در عزاداری ها عنوان شود با این بهانه که نمی خواهیم هیات ما سیاسی شود.

وی خطاب به هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و عزاداران حسینی گفت: اجازه دهید مباحث روز و اسلام سیاسی در منابر امام حسین(ع) تبیین شود و اهداف قیام اباعبدالله(ع) بر پیروان و عاشقان مکتب حسینی روشن شود.

صادق با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد قیام حسینی است متذکر شد: عده ای در کشور می خواهند هیئت های عزاداری سکولار را در بین مردم ترویج دهند و ناخواسته در میدان رزم از دشمن حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر پیاده روی گسترده در روز اربعین تاکید دارند افزود: چون این حضور ده ها میلیونی بازتاب جهانی دارد.

مسئول بسیج مداحان استان ادامه داد: در روز عاشورا و اربعین، پیشوایی که دشمنان لب تشنه او را به شهادت رساندند را به جهانیان معرفی می کنیم تا روزی که موعود(عج) ظهور می کند و در معرفی خود می گوید "جد من حسین(ع) است"؛ همه مردم جهان حسین(ع) را شناخته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها