همایش آموزشی، توجیهی مبلغین راهیان نور با حضور مبلغین و راویان شیعه و سنی برادرو خواهر از سراسراستان سیستان و بلوچستانبا همت سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) شهرستان زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۵۸۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ؛ همایش آموزشی، توجیهی مبلغین راهیان نور با حضور مبلغین،طلاب بسیجی  و راویان شیعه و سنی برادرو خواهر از سراسراستان سیستان و بلوچستان در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) درشهرستان  زاهدان برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در خصوص انقلاب و دفاع مقدس خطاب به روحانیت تشیع و تسنن حاضر در جلسه اظهار داشت: استمرار انقلاب اسلامی در دستور کار  مبلغین برای تبیین باشد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی با بیان مشکل اساسی جمهوری اسلامی با استکبار جهانی اظهار داشت: مشکل اساسی ما با استکبار در حوزه نظری است زیرا ما معتقدیم جنگ امروز در غرب آسیا جنگ بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایست.
وی به منظور تبیین جریان مقاومت خطاب به حاضرین در جلسه ابراز داشت: برخی تصور کرده اند جریان مقاومت اسلامی یک جریان شیعی ست؛ این تصور غلطی است.
این مسئول افزود: جریان مقاومت، جریان اسلام ناب محمدی ست و انحصار به شیعه یا سنی ندارد بلکه فراتر از قوم و قبیله و مذهب می باشد و به تعبیر واضح تر مقاومت اسلامی استمرار حکومت نبوی است.
سردار معروفی با اشاره به اهداف دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن شجاعت، باورها، هویت و ایمان ملت شریف ایران را هدف گرفته است و وظیفه ماست که با تمسک به قرآن و عترت خود را از چنگ چنگال دشمن برهانیم.
 مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان نیز : بالابردن مهارت های روایت گری و توجیه مبلغین برای ارتقاء کیفیت راهیان نور و...را از اهداف این اردوهای معنوی برشمرد.
 حجت الاسلام و المسلین مجتبی بامری با اشاره به نیاز شدید نسل جدید انقلاب به فهم مبانی انقلاب و آرمان های جنگ هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نسل اخیر انقلاب تشنه معارف انقلابی و آرمانهای شهدا می باشند و شما مبلغین و راویان جنگ مروجین سیره با ارزش ترین انسان های قرن اخیر هستید که توفیقی شایان شکرست.
وی بیان کرد: اگر  امروز  فرزندانمان را راهی بازدید از مناطق جنگی می کنیم برای اینست که معنویت راببینندو الگوهای حقیقی خود را بشناسند.
بامری افزود: به برکت معنویت،شهدا و رزمندگان  است که انقلاب ما قدرتی مستقل در عرصه جهانی گردیده است و ما نباید از این ارزشها غافل شویم زیرا اگر قصور کنیم جبرانش سخت است.

ارسال نظرات