خبرهای داغ:
اختتامیه دوره آموزشی تخصصی مربیان طلاب بسیجی خواهر به منظور نقش آفرینی در شبکه تربیتی در مجتمع فرهنگی تربیتی بسیج ولایت استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۹۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
اختتامیه دوره آموزشی تخصصی مربیان طلاب بسیجی خواهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه اختتامیه دوره آموزشی تخصصی مربیان طلاب بسیجی خواهر به منظور نقش آفرینی در شبکه تربیتی در مجتمع فرهنگی تربیتی بسیج ولایت استان قم برگزار شد.

در بخش نخست حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول معاونت تربیت آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، با بیان اهداف این دوره آموزشی، گفت: لازم است هر طلبه‌ای خود را به عنوان یک فرمانده در عرصه جنگ نرم بداند.

وی افزود: در این دوره آموزشی افزون بر اینکه دغدغه ما مضاعف شد و هم امید و راهکارهایی برای دفاع از انقلاب بوجود آمد.

مسؤول معاونت تربیت آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان داشت: حوزه‌های علمیه با بسیج یک تفاهم نامه خوبی را در زمینه‌های فرهنگی با یکدیگر منعقد کرده‌اند.

در بخش دیگر لاله افتخاری، رییس شورای مشورتی مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی و تحریمها شکست خورده است.

وی افزود: دشمن همه قدرت و نیروی خود را به کار گرفته تا در جنگ نرم با ایجاد تغییر و تحول در زندگی مردم به ویژه در زمینه تغییر نگرش، در قیام و قعود و سکوت و سخن خانواده‌ها به ویژه بانوان که ستون اصلی در تربیت خانواده هستند تاثیر داشته باشد و این گونه برنامه‌ها که بر مبنای بصیرت محقق می‌شود بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

افتخاری با اشاره به شورای راهبردی بانوان بسیج طلاب، ابراز کرد: رسالت مهم این شورای راهبردی انتخاب و شناخت محورهای اصلی و افراد شایسته است.

وی افزود: شورای راهبردی بانوان بسیج طلاب با ارزیابی نیازها و ظرفیتهای موجود به ضرورت استفاده از ظرفیتهای حوزه‌های علمیه در داخل و خارج از کشور دقت و اهتمام ویژه دارد همچنین توجه به این امر که امروز دشمن به کدام بخش دقت فراوان دارد و حرکت منسجم و پاتک زدن علیه او  باید از کجا صورت بپذیرد از دیگر اهداف تشکیل این شورا به شمار می‌رود.

در بخش دیگر حجت‌الاسلام عباس اسكندری، مديركل تبليغات اسلامی استان قم، گفت: طلاب باید نسب به تغییراتی که در جامعه رخ می‌دهد جلوتر از مردم حرکت کنند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در راستای این مهم برنامه ریزی شد که بیشتر از مردم بفهمید، تحلیل کنید، بدانید و اوضاع را درک کنید و این لازمه مدیریت جامعه در برابر تغییر و تحولات است.

حجت‌الاسلام اسكندری گفت: امروز اگر طلاب با ظرفیت فضای مجازی آشنا شوند و نحوه مدیریت آن را یاد بگیرند سبب می‌شوند جامعه سیر کمال و پیشرفت خود را طی کند و این خود یک هنر است طلاب باید از ظرفیتها و فرصتهای فضای مجازی نهایت استفاده را ببرند.

مديركل تبليغات اسلامی استان قم با اشاره به برنامه‌های این دوره آموزشی، تصریح کرد: بحث فمنیسم در راستای نشان دادن جایگاه زن در اسلام و بررسی ظرفیت و توانایی بانوان بوده و دوره آموزش روایتگری به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای حال و آینده برگزار شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شما طلاب بسیجی به عنوان مربی آموزش دیده باید افرادی را تربیت و آنان را در مسیر توحیدی به جامعه تزریق کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها