گرمابدریگفت: برخی به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه هستند، ما نباید به دوقطبی شدن جامعه فرصت حیات و تداوم بدهیم.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۹۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بسیج رسانه، " ابراهیم گرمابدری" جانشین سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار بسیج رسانه گفت: اگر مقام معظم رهبری بر تشکیل یک جبهه فرهنگی تاکید دارند به دلیل هجمه های بی حد و مرز و دشمن است که در این عرصه بر پیکره مرزهای ایمانی و اعتقادی جامعه وارد می شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده این نظام مقدس به دنبال درگیری بین مسئولین، مردم و نظام و ولایت فقیه هستند که باید با چنین توطئه هایی مقابله کرد و  هدایت کننده ی اصلی  این مقابله اصحاب رسانه است.

گرمابدری تصریح کرد: برخی به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه هستند، ما نباید به دوقطبی شدن جامعه فرصت حیات و تداوم بدهیم.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به نقش موثر رسانه در  خنثی سازی این جنگ اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه، انسجام و یک وحدت اسلامی بین تمامی  رسانه‌ها در کشور است.

گرمابدری افزود: باید با ایجاد انسجام در رسانه‌های کشورمان  مانع از ایجاد دیدگاه دو قطبی در جامعه  و مردم شویم.

وی دو قطبی کردن دیدگاه مردم جامعه را از بزرگ‌ترین اشتباهات و یکی از توطئه‌های  اصلی دشمن نام برد و گفت: دو قطبی بودن در یک جامعه اسلامی بی‌معناست چرا که تنها دو گزینه انقلابی بودن و ضد انقلابی بودن در جامعه اسلامی  دارای  اهمیت است.

 جانشین سازمان بسیج رسانه کشور  تصریح کرد: تمام  رسانه ها باید در این عرصه با تمام قدرت وارد شوند و به تکلیف  خود عمل کنند.

گرمابدری با بیان این مطلب که دشمن میخواهد از دوقطبی کردن جامعه به اهداف خود برسد گفت: دشمن نتوانسته در عرصه های سیاسی، نظامی و دفاعی کاری از پیش ببرد به همین دلیل است که به این جبهه روی آورده و می خواهد از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

 وی تاکید کرد: رسانه های غربی برای کوچکترین موضوعی با هم اتحاد دارند در صورتی که متاسفانه در کشور ما رسانه ها با هم همسو و متحد نیستند و همین هم باعث می شود کاری از پیش نبرند.

گرمابدری در پایان گفت: اتحاد و  یکرنگی  در رسانه ها باعث پیشرفت در عرصه فرهنگی و شکست نقشه های رنگارنگ دشمن خواهد شد.
ارسال نظرات