خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در مقابل شرارت‌ها و ناامنی‌ها با قدرت ایستاده‌اند، گفت: با این توانی که از لحاظ نظامی، علمی و معنوی هست، نیروی انتظامی بالاتر از همه ناامنی‌ها ایستاده و معادلات دشمنان را بر هم زده است.
کد خبر: ۸۷۵۵۶۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی ما در کشور سربلند بوده و امروز در عزت و آبرو هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در مقابل شرارت‌ها و ناامنی‌ها با قدرت ایستاده‌اند، گفت: با این توانی که از لحاظ نظامی، علمی و معنوی هست، نیروی انتظامی بالاتر از همه ناامنی‌ها ایستاده و معادلات دشمنان را بر هم زده است.

امام جمعه ملایر افزود: مهمترین دستاورد نیروی انتظامی در تمام کشور امنیت و قدرت و آرامش است و تمام مسئولین و هموطنان هرجا مشغول فعالیت هستند اعم از سرمایه گذاران، نخبگان، مسئولین سیاسی و اقتصادی . دانشگاهیان به برکت امنیت است و این نعمت الهی را هیچ زمان نباید فراموش کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی باعث امنیت می شود، یادآور شد: ارتباط با خدا و معنویت و اخلاق از مسائل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

برقراری اظهار داشت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری و دلاوری‌ها و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی امروز در مرزهای کشور امنیت به بهترین شکل ممکن برقرار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات