هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان خواهر سپاه سلمان با حضور 15 نفر از خواهران قاری درزاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۵۶۵۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، در آستانه فرارسیدن دهه اول محرم و ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام، هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان خواهر سپاه سلمان استان با حضور 15 نفر از خواهران قاری در دو رشته قرائت و درک مفاهیم برگزار گردید.
سرهنگ 2 پاسدار ابوالفضل رهدار مدیر فرهنگی تبلیغی روابط عمومی سپاه سلمان  هدف از برگزاری این مسابقات را معنویت افزایی، تامل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت بیشتر با کلام وحی  و انتخاب نفرات برتر عنوان کرد
و ی گفت: مسابقات قرآنی امثال هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی در سطح بسیار مطلوبی نسبت به سنوات گذشته برگزار شد که امیدواریم در سالهای آتی همچنان شاهد رشد بهتر و  حضور بیشتر خواهران در این مسابقات باشیم.
ابوالفضل رهدار در ادامه به نتایج و انتخاب نفرات برتر هشتمین دوره مسابقات استانی کارکنان خواهر سپاه سلمان اشاره کرد و گفت: در این مسابقات و در رشته حفظ 10 جزء خواهر پاسدار زهرا صیادی حائز رتبه اول گردید و در رشته حفظ 5 جزء به ترتیب خواهر پاسدار محدثه حق نظری، حائز رتبه اول و  خواهر پاسدار سکینه سرحدی حائز رتبه دوم گردید، همچنین در رشته حفظ 3جزء قرآن کریم نیز خواهر پاسدار زهرا کیخا حائز رتبه اول گردید.
سرهنگ پاسدار رهدار ادامه داد: در رشته ترتیل خواهر پاسدار زهرا پودینه حائز رتبه اول، خواهر پاسدار اکرم سعادتمند حائز رتبه دوم و خواهر پاسدار کبری امینی راد حائز رتبه سوم گردیدند.
وی افزود: در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری قرآن که در دو سطح 1 و 2، شامل متسابقین دارای مدرک دیپلم و پایین تر سطح 1 و متسابقین دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر سطح 2 برگزار گردید، خواهر پاسدار  زهرا حاتمی توانا در رشته سطح یک مفاهیم و خواهر پاسدار سمانه لشکری در رشته سطح 2 مفاهیم حائز رتبه های برتر گردیدند.
مدیر فرهنگی تبلیغی روابط عمومی سپاه سلمان در پایان یادآور شد به منظور قدردانی از زحمات خواهران قرآنی سپاه سلمان، از تمامی شرکت کنندگان این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است نفرات برتر هر یک از رشته ها در آذرماه سال جاری به مسابقات سراسری کارکنان خواهر سپاه اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات