خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از کاهش چشمگیر جرم و جنایت در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم و امنیتی که در شهرستان برقرار است این موضوع محقق شده است.
کد خبر: ۸۷۵۵۶۳۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ محسن اقبالیان در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: 25 سال از تشکیل سازمانی تحت عنوان نیروی انتظامی می‌گذرد سازمانی که در گذشته سه نهاد کمیته، ژاندارمری، شهربانی را پوشش می‌داد و مسئولیت نظم و امنیت این کشور را برعهده داشت .

وی افزود: در راستای ایجاد یک وحدت رویه و تأمین امنیت و آسایش عمومی که در اولویت‌های سازمانی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است این سه نهاد در قالب نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت شکل گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: حافظان نظم و امنیت در کشور با از خودگذشتگی از کشور دفاع می‌کنند و در بخش‌های مختلف امنیتی در حال دفاع هستند و گاهاً بعضی از این سربازان گمنام امام زمان در نبردهای خود با اشرار و قاچاقچیان و... مظلومانه به شهادت می رسند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 45 شهید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: امروز کشور ایران با وجود نا امنی‌هایی که در منطقه وجود دارد یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود .

اقبالیان از کاهش چشمگیر جرم و جنایت در شهرستان نهاوند خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم و امنیتی که در شهرستان برقرار است این موضوع محقق شده است .

* ایران اسلامی در بحث‌های نظامی و امنیتی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است

فرماندار نهاوند نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: کلمه امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که در قرآن 879 بار به این کلمه اشاره شده است و می‌توان دریافت که دین مقدس اسلام امنیت را مهم دانسته و به آن توجه داشته است .

کریم حمیدوند گفت: مقوله امنیت در طول سال‌های متمادی دچار تحولاتی بوده و تا سال 1945 امنیت در بحث نظامی خلاصه می‌شد و از آن به بعد، ابعاد دیگری پیدا کرده است از جمله امنیت اقتصادی، امنیت اطلاعاتی، امنیت سیاسی، امنیت اجتماعی و امروزه با پیشرفت جوامع امنیت سایبری نیز به آن افزوده شده است .

وی افزود: امروزه امنیت با بحث دهکده جهانی شکل دیگری به خود گرفته است و اگر گوشه ای از دنیا دچار ناامنی شود طبیعتاً سایر کشورها نیز از آن متأثر می شوند و می توان گفت دنیا یک جمع به هم پیوسته است که به یک دهکده جهانی تبدیل شده است .

فرماندار نهاوند گفت: خوشبختانه در کشور ایران با درایت مقام معظم رهبری گام‌های مثبت و خوبی برداشته شده است و در بحث‌های نظامی و امنیتی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته ایم و امروزه فضای امنی در جامعه ایران حاکم است و نیروی انتظامی در این خصوص سرآمد است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات