خبرهای داغ:
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس؛

نمایندگان نسبت به قراردادهای نفتی حساس هستند/ قراردادهای نفتی باید اصلاح شده و موارد خواسته شده اعمال شود

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان نسبت به قراردادهای نفتی حساس هستند و وزارت نفت نیز مکلف است موارد15 گانه اعلامی را اصلاح کرده و اشکالات قراردادها را رفع کند.
کد خبر: ۸۷۵۵۶۰۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایون هاشمی در رابطه با موضوع قراردادهای نفتی، اظهار کرد: قبل از تعطیلات تابستانی مجلس، وزیر نفت به دعوت هیئت رئیسه در جلسه غیرعلنی حاضر شد و در رابطه با قرار دادها توضیحات کاملی را ارائه کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 15 مورد اشکال در مورد این قراردادها از طرف دفتر مقام معظم رهبری اعلام شده بود، افزود: وزارت نفت مکلف است این موارد را اصلاح کند و وزیر نفت نیز این را قبول کرد.

وی با بیان اینکه این قراردادها در کمیسیون انرژی مجلس به صورت تخصصی بررسی می شود، گفت: وزیر نفت مکلف شده و قول داده که نقاط ضعف و اشکالات قراردادها را رفع کرده و دیدگاه های مسئولان نظام به ویژه موارد اعلام شده را رعایت کرده و نظر مجلس را جلب کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه قرار نیست به صورت محرمانه کاری در این زمینه انجام گیرد، تصریح کرد: این مورد خواسته نمایندگان بود و وزیر نفت نیز استقبال کرد و قول داد که منافع ملی و امنیتی کشور را رعایت کند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در داخل کشور نیروهای متخصص خوبی داریم که در این زمینه نظارت دارند، اظهار کرد:در کنار این نظارت، کمیسیون انرژی و امنیت ملی مجلس نیز وجود دارد که مباحث مطرح شده به دقت رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان نسبت به این موضوع حساس هستند، گفت: مردم نگران نباشند و مسئولان وزارت نفت و دولت نیز مکلف هستند تا موارد را اعمال کنند.

هاشمی تصریح کرد: در کشور و نظام ما، محرم ترین افراد، مردم هستند و چیز محرمانه ای نداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار