به همت بسیج دانشجویی سپاه و کمیته امداد خوي؛
با اعتبار کمیته امداد امام خمینی(ره) و کار جهادی دانشجویان بسیجی سپاه خوی، دو باب خانه محروم در روستاهای سیدتاج الدین و قوردیک این شهرستان افتتاح شد
کد خبر: ۸۷۵۵۵۹۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در آئین افتتاح دو باب خانه محروم در روستاهای سیدتاج الدین و قوردیک این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای جهادی دانشجویان گفت: اردوهای جهادی یک فعالیت فرهنگی است و دانشجویان جهادی می‌بایست در راستای رفع دغدغههای فرهنگی که نگرانی رهبر معظم انقلاب را بدنبال داشته اند، تلاش کنند.

سرهنگ پاسدار محمدباقرعلایی افزود: این کار شما جهادی بزرگ برای کمک به محرومان است و در نزد خداوند بسیار ارزشمند است و بدانید این فعالیت و کار شما جهادی بزرگ است که هم با نفس راحت‌طلب خود مبارزه می‌کنید و هم خدمتی به خلق در مبارزه با محرومیت دارید و این‌ها اهمیت دارد.

در ادامه این مراسم، علی زینالی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هرگاه با عزم و اراده جهادی بسیج و سپاه وارد میدان شوند دیگر کاری بر زمین نمی ماند و پروژه در اسرع وقت انجام می شود.

مسئول بسیج دانشجویی خوی نیز در ادامه با ارائه گزارشی مبسوط از فعالیتهای عمرانی بسیج دانشجویی در سال جاری گفت: امسال تعداد 165 نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در اردوهای جهادی شرکت کرده بودند که در 16 گروه سازماندهی و جهت انجام فعالیتهای جهادی در عرصه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و عمرانی به مناطق و روستاهای محروم اعزام شدند.

سرگرد پاسدار هادی پاشایی افزود: علاوه بر ساخت دو باب خانه محروم که امروز شاهد افتتاح آنها هستیم، ساخت پل در منطقه مرزی بالابان، مشارکت در ساخت مسجد روستای شوریک و احداث سرویس بهداشتی در سه مدرسه نیز از جمله فعالیتهای بسیج دانشجویی شهرستان خوی در سال جاری بود.

گفتنی است احداث دو باب خانه محروم در روستاهای سیدتاج الدین و قوردیک با اعتبار کمیته امداد و با همت و تلاش جهادی دانشجویان بسیجی دانشکده علوم قرآنی و دانشگاه آزاد خوی در قالب اردوهای جهادی دانشجویی، عملیاتی و اجرا و به میمنت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه خوی، رئیس کمیته امداد، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان و رؤسای دانشگاههای علوم قرآنی و آزاد افتتاح شدند.

ارسال نظرات