خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی:

تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی، تکیه بر تفکر بسیجی است

سیدتقی کبیری گفت: با حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه، تمام مشکلات اقتصادی کشور قابل حل خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در همایشی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد گفت: واژه بسیج در افکار عمومی بیشتر با کلمات جنگ، دفاع و درگیری آمیخته ولی واژه بسیج فراتر از این کلمات است، بسیج یک تفکر و ایده است که با حاکم شدن این تفکر در کشور می توان مسائل و مشکلات اقتصادی کشور را همچون 8 سال دفاع مقدس حل کرد.

سیدتقی کبیری افزود: زمانیکه یک استاد چند دانشجو را به درستی تربیت و هدایت می کند، یعنی دارای تفکر بسیجی است و باید این تفکر در تمامی مسائل علمی و پژوهشی نیز حاکم شود.

در ادامه این همایش رییس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان غربی نیز طی سخنانی گفت: هفته دفاع مقدس نماد و سمبل مقاومت و خود باوری و ولایت پذیری مردم ایران است.

جوادی استادیار دانشگاه ارومیه افزود: 8 سال دفاع مقدس علیرغم خسارات و تلفات مادی، معنوی و انسانی زیاد، اما به برکت ایمان و اعتقادات توحیدی، جبهه و جنگ را تبدیل به دانشگاه کرد و چشمه جوشان ابتکار و خلافیت و شکوفایی استعدادهای نهفته ملت شد و قهرمانان بزرگی را تربیت نمود

رییس سازمان بسیج اساتید با نفی تفکر جناحی در بسیج گفت: اساتید بسیجینباید در دانشگاه ها درگیر تنش ها و چالش های حزبی باشند، بسیج یک تشکل فراجناحی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از اساتید رزمنده، جانباز و ایثارگر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خوی با اهدای تندیس مقاومت و ایستادگی و لوح تقدیر از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی تجلیل شد.

ارسال نظرات