رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پرداختن به موضوعات زیست محیطی را یکی از دغدغه های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: یکی از محورهای مهم در حفظ و پایداری محیط زیست آموزش همگانی است.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۸۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، یاسر هاشمی، در اختتامیه جشنواره آشتی با طبیعت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد اظهار کرد: محیط زیست در تعریف بسیار ساده محیطی است که در آن زندگی میکنیم و حفاظت از محیط زیست وظیفه همگان است.

وی با تاکید بر اینکه برای حفاظت از محیط زیست بر کارهای علمی و فرهنگی تاکید شده است تصریح کرد: جشنواره آشتی با طبیعت یکی از برنامه های مهم دانشگاه آزاد در راستای حفاظت و پایداری از محیط زیست است.

رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه گیلان یکی از بهترین و زیباترین استان های کشور است گفت: شرایط کنونی کشور برای زندگی آیندگان مطلوب نیست.

هاشمی پرداختن به موضوعات زیست محیطی را یکی از دغدغه های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: یکی از محورهای مهم در حفظ و پایداری محیط زیست آموزش همگانی است.

وی با بیان اینکه ایران رتبه هشتم آلودگی هوا در جهان را دارد گفت: این امر تاثیر زیادی بر زندگی افراد دارد.

رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه میلیون ها جنگل در جهان در معرض نابودی و تخریب قرار دارد یادآور شد: بخش عمده ای از جنگل ها در ایران قرار دارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم عمر خود، بعد از افزایش کمیت و کیفیت، ارتقای دانشگاه آموزش محور به پژوهش محور، کارآفرین و ارتباط آن با صنعت؛ به دغدغه های اصلی مردم روی آورده است.

هاشمی به تحصیل یک میلیون و 500هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار تحصیل به موضوعاتی چون حفظ جنگل، دریا، محیط زیست و کشاورزی نیز توجه دارد.

ارسال نظرات