نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پلیس با مردم ارتباط مستقیم دارد، افزود: كاركنان نیروی انتظامی باید رفتار علوی و نبوی را سرلوحه خدمت قرار بدهند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

به گزارش بسیج از گیلان، آیت‌الله پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در نشست فرمانده انتظامی استان گیلان با جانبازان بالای 70 درصد كه به مناسبت هفته ناجا انجام شد، با قدردانی از عملکرد مثبت پلیس گیلان، اظهار کرد: انقلاب، سرزمین و آزادی ما مدیون تلاش‌های شهداء و ایثارگران است.

وی با تاکید بر اینکه از واقعه عاشورا باید درس زندگی، سیاست و فرهنگ گرفت، افزود: امام حسین(ع) در راه دین و آزادگی و خداوند از همه چیز گذشت.

آیت‌الله پروایی با اشاره به اینکه همه ما در قبال مردم مسئول هستیم، گفت: همه ما باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه هرکس در حد وسع باید تکلیفش را انجام دهد، تصریح کرد: شناخت امام عصر(عج) یکی از تکالیف همه بوده که نسبت به آن سفارش بسیاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با مردم ارتباط مستقیم دارد، افزود: كاركنان نیروی انتظامی باید رفتار علوی و نبوی را سرلوحه خدمت قرار بدهند.

آیت‌الله پروایی با تاکید بر اینکه پلیس بار برخی از سازمان‌های دیگر را نیز بردوش می‌کشد، خاطرنشان کرد: همه سازمان‌ها باید وظایف خود را انجام دهند تا پلیس تنها نماند.

وی با یادآوری اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مفاسد اجتماعی و هنجار شکنی است، متذکرشد: خدمت به انسان‌ها رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه بعضی از افراد با بهانه اینکه ظاهر مهم نیست و دل‌ها باید پاک باشد، ادامه داد: باطن و ظاهر هردو مهم هستند و اگر مهم نبودند خداوند در قرآن بر مسائل ظاهری تاکید نمی‌کرد.

ارسال نظرات