مسئول بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه این آقایان “کشمیری” و “کلاهی” دیگری هستند و قصد رقم زدن ۷ تیرهایی دارند، گفت: لعنت بر آنهایی که همزبان با دشمنان این ملت، جان برکفان این ملت را مورد هجمه قرار می دهند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

سردار بهروز جلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به مواضع و سخنان برخی از مسئولین گیلان درخصوص نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: این فرد معلوم الحال و برخی دیگر از کسانی که میخواهند مخالفت خودشان را چه خواسته و چه ناخواسته با نهادهای انقلابی نشان دهند، مصداق بارز منافقینی هستند که در شکل و هیبت جدیدی بروز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه عده ای بعد از پایان جنگ تحمیلی و ارتحال حضرت امام، همواره علیه نهادهای انقلابی موضع گیری می کنند، گفت: این افراد اسلام را دین کارآمدی ندانسته و جمهوری اسلامی را برای تعالی یک جامعه نسخه شفا بخشی نمی دانند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با تاکید بر اینکه این افراد از راه نفوذ و تقابل با ارکان اصلی نظام به دنبال اهداف خود هستند، ابراز نمود: بعضی از این آقایان حتی سوابق خوبی هم در گذشته دارند اما به مرور زمان از ایده های اصلی و از آن نگاهشان دست برداشتند و پشیمان شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه آنهایی که فاجعه ۷ تیر را رقم زدند و قلبهای ملت را آزار دادند، خواسته شان از بین بردن جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: عده ای نیز امروز در مسئولیتهایی قرار گرفته اند و راه همان افراد را می روند؛ ولی دیگر دست به سلاح نمی برند زیرا می دانند که با انفجار کاری نمی توانند انجام دهند، فلذا می روند نوع دیگری تخریب و بمب گذاری می کنند که آنهم هجمه علیه نهادهای انقلابی همانند سپاه و بسیج است.

وی با اشاره به اینکه عده ای که بُغضی در گلو داشته و خشم و کینه ای دارند، دشمنی شان را یک روزی در بزنگاهی اعلام می کنند، تصریح کرد: آنهایی که دیروز در فتنه ۸۸ فعال بوده و توبه هم نکردند و پشیمان نشدند و آن ظلم بزرگ را به نظام و آحاد ملت کرده و همچنان در همان تفکر به سر می برند، متاسفانه امروز عهده دار مسئولیت های مهمی در مراکز حساس استان شده اند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به احتمال وقوع فتنه های جدیدی در گیلان ابراز نمود: متاسفانه بعید نیست این آقایان روزی قصد توطئه و ترور داشته باشند و بعد بگویند ایهاالناس، این افراد را نهادهای انقلابی ترور کردند! مگر عده ای در فتنه ۸۸ آدم نکشتند و انتصاب ناحق به این نهادها ندادند؟! به مسئولین وزارتخانه ها هم هشدار می دهیم که این افراد را در آن مراکز راه ندهید چراکه احتمال فتنه انگیزی اینان زیاد است. احتمال  دارد این آقایان "کشمیری” و "کلاهی” دیگری باشند و قصد رقم زدن ۷ تیرهایی داشته باشند. این یک بخش قضیه می باشد که واقعا جدی است و ما به این افراد مشکوک هستیم.

این فعال سیاسی فرهنگی گیلان با بیان اینکه آبشخور فکری و سیره این افراد را باید بررسی کنیم، اذعان نمود: این رفتارها نشان می دهد که جهان بینی این افراد، جهان بینی استکبار و سلطه پذیری است و خطرناک هستند.

سردار جلایی ادامه داد: این افراد در جایگاهی می باشند که قسم خورده اند از آرمانهای نظام پاسداری کنند، بعد چگونه به پاسدارهای نظام و بسیج که امام فرمود اگر از آنها غفلت کنید به آتش دوزخ الهی خواهید سوخت، حمله می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند حرفهایی را که حرف دشمن است نزنید، افزود: فردی که خود را مسئول سیاسی می داند و در حاکمیت قرار دارد، حرفهایی می زند که کنگره و سنای آمریکا و همچنین رسانه های معاند، اپوزیسیون و ضد انقلاب همواره بر زبان می آورند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با تاکید بر اینکه این افراد میخواهند نهادهای انقلابی، نظارتی و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند و در نهایت بر خورشید نظام جمهوری اسلامی ایران خاک بپاشند، گفت: لعنت بر آنهایی که همزبان با دشمنان این ملت، جان برکفان این ملت را مورد هجمه قرار می دهند. لعنت بر آنهایی که در جمهوری اسلامی ایران ارتزاق می شوند ولی دُمشان را برای بیگانگان تکان می دهند.

سردار جلایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز نیروهای اصیل و انقلابی گیلان خویشتن داری می کنند، برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است وگرنه تاکنون برخوردهای جدی با این افراد می کردند. ما تابع حضرت آقا هستیم که فرمودند باید با منطق و آرامش کارها را پیش برد اما آقایان بدانند اینگونه نیست که ما در مقابل این نوع وادادگی ها همیشه سکوت کنیم.

ارسال نظرات