معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شناسایی و اعزام ۳۰ مبلغ مسلط به زبان عربی و انگلیسی به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی

۳۰ مبلغ مسلط به زبان عربی و انگلیسی به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شناسایی و به ایستگاه های پاسخ به مسائل شرعی اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۴۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از شناسایی و اعزام ۳۰ مبلغ مسلط به زبان عربی و انگلیسی به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خبر داد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حوزه فرهنگی و آموزشی اربعین برنامه های متعددی مانند اعزام مبلغ و برگزاری ایستگاه های پاسخ به مسائل شرعی را در دستور کار خود دارد.

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی محتوایی راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است چند روز مانده به روز اربعین همایشی تحت عنوان همایش «زائران اربعین » با هدف آگاهی بخشی و بیان نکات اخلاقی و معرفتی زیارت سید و سالار شهید برگزار شود.

وی برگزاری نشست مشترک ائمه جماعات، همایش پرچمداران بصیرت، همایش طلایه داران تبلیغ و کارگاه های آموزشی را از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برای ایام عزاداری محرم و اربعین حسینی دانست.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به لزوم توجه و مدیریت راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: بیشک دشمنان اسلام برنامه های فراوانی برای متزلزل کردن حرکت بزرگ اربعین دارند آنها تلاش میکنند تا این حرکت بزرگ را با جو سازی ها و پرداختن به حواشی و نقاط ضعف از کانون توجهات مردم دنیا دور کنند. از این رو لزوم توجه به مدیریتی یکپارچه و حرکتی متحد هم از سوی عوامل اجرایی و هم از سوی زائران سید و سالار شهیدان امری انکار ناپذیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار