خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه قهاوند صورت می گیرد؛

برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات شهر قهاوند

فرمانده سپاه ناحیه قهاونداز برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مداحان شهر قهاوند در 12 مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۱۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همایش ائمه جمعه و جماعات، هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مداحان منطقه قهاوند روز دوشنبه 12 مهر به منظور یکپارچه و منسجم برگزار شدن برنامه‌های ایام محرم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در آستانه ماه محرم برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های محرم باید روحانیون و مسئولین هیئات مذهبی کتاب‌های منتشر شده در خصوص آسیب‌های مربوط به عزاداری را خوب مطالعه و مردم را توجیه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند افزود: هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری باید تمام مسائل فرهنگی و شأن و منزلت سرور و سالار شهیدان را رعایت کنند .

وی تصریح کرد: این همایش با هدف مودت بیشتر بین ائمه جمعه و جماعت با فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه برگزار می‌شود.

حسینی‌شاخص تقویت برنامه‌های فرهنگی در مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: همراهی و همدلی ائمه جمعه و جماعات با بسیجیان در راستای تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار