معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

بیش از 5 هزار دانش‌آموز استان مرکزی تحت حمایت کمیته امداد

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در سطح استان نیازمند کمک خیرین هستند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۰۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضیان معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مرکزی صبح امروز در جشن عاطفه ها که به شکل نمادین در مدرسه دخترانه بتول چهره‌ای اراک برگزار شد با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برگزاری این جشن گفت: در نحوه برگزاری جشن عاطفه ها تغییراتی لحاظ شده و این جشن در دو مرحله شهریورماه تا قبل از بازگشایی مدارس و در دهم مهرماه در مدارس استان برگزار شد.

وی از توزیع یک‌هزار و ۳۰۰ پاکت بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این پاکت‌ها از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌ها منتقل می‌شود و در زمان تعیین شده اقدام به جمع‌آوری این پاکت‌ها کرده و مبالغ جمع‌آوری شده با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مرکزی از توزیع قلک‌های پلاستیکی در سطح پایگاه‌ها و مدارس خبر داد و افزود: این قلک‌های پلاستیکی در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و از طریق واحدهای سیار بین مردم توزیع و در مجموع قلک‌های توزیع شده در بازه زمانی دیگری بازگشت داده می‌شود.

مرتضیان با بیان به اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموزدر سطح استان نیازمند حمایت هستند، افزود: خیران استان در سال گذشته در جشن عاطفه ها ۱۲ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به این دانش آموزان کمک کردند که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به ۱۶ میلیارد ریال افزایش یابد.

علی شیرخانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: جشن عاطفه ها درس تربیتی انفاق و ایثار است و اگر جامعه ای دچار غفلت از همنوعان شود تمام آن چیزی را که به دست آورده از دست می دهد.

وی ضمن تشکر از کمیته امداد افزود : آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف خود نیازمند این است که با ادارات دیگر همکاری داشته باشد وهمکاری خوبی بین آموزش و پرورش و کمیته امداد برقرار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار