خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: بسیجیان جلفا با حضور در رزمایش الی بیت المقدس ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان های امام امت (ره) بردفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی تا آخرین نفس تاکید کردند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه جلفا در صبحگاه مشترک گردان های الی بیت المقدس این ناحیه، با قدردانی از حضور بسیجیان در این رزمایش گفت: حضور در این رزمایش، نشان قدرت بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمال دشمن است.

خلیل شریفی به شاخصه های یک بسیجی اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایش امام امت(ره)؛ بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های این انقلاب زنده بماند و حضور شما بسیجیان در این رزمایش نشان دهنده آمادگی این نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و این رزمایش بار دیگر اقتدار نیروهای جان برکف بسیج و سپاه را به معرض نمایش گذاشته و موجب ترس و وحشت دشمنان این انقلاب خواهد بود.

این مقام مسئول به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و اظهارداشت: مطابق فرمایشات معظم له، به همه جهانیان ثابت خواهیم کرد که درخصوص بیمه کردن انقلاب اسلامی، از همه جهات فرهنگی و رزمی همیشه ، آماده و در وسط میدان هستیم.
فرمانده سپاه جلفا در پایان به آیه «واعداولهم مااستطعتم من قوه» که بیانگر آمادگی مسلمین در برابر توطئه های دشمنان اسلام است اشاره و بیانکرد: باید آمادگی همه آحاد جامعه درخصوص ایجاد استعداد لازم در همه امور نظامی و غیر نظامی به گونه ای باشد که دشمن، حتی تصور هجوم به کشور را نداشته باشد.

رزمایش گردان های الی بیت المقدس سپاه جلفابا رمز مقدس یا محمد رسول الله به مدت دو روز در اردوگاه قدس سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات