خبرهای داغ:
رقابت‌های شنا قهرمانی استان قم با عنوان جام دفاع مقدس با حضور استعدادهای این رشته برگزار و از برترین‌ها تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۸۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
برترین‌های شنا جام دفاع مقدس در قم معرفی شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم،‌ به مناسبت اعیاد ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برای برگزاری رقابت‌های شنا قهرمانی استعدادهای قم برنامه‌ریزی شد و این پیکارها با حضور بیش از یکصد شناگر به انجام رسید.

این مسابقات همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت استخرهای شنا سطح استان برنامه‌ریزی و هماهنگ شده بود و شرکت کنندگان در آن برای کسب عناوین برتر مواد و رشته‌های مختلف به میزبانی استخر نور منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت کردند.

با حضور رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم و سایر اعضای این هیات، رقابت‌های شنا قهرمانی قم بین شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت  سال جاری برگزار شد و مربیان شنای استان نیز به دقت عملکرد شناگران را زیر نظر داشتند تا بهترین‌ها برای اعزام‌های آتی به مسابقات کشوری شناسایی شوند.

رقابت‌های شنای قهرمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه شناگرانی بود که در آموزش‌های شنا در قالب طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری حضور یافته بودند و شناگرانی می‌توانستند در این رقابت‌ها به آب بزنند که تا قبل از این رقابت‌ها در هیچ مسابقه‌ استانی شرکت نکرده‌ بودند و در واقع نخستین تجربه آنها بود.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم برای شناگران حاضر در این مسابقات، شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر هشت سال متولدین سال‌های 1388 و 1389 بودند و رقابت‌های رده سنی هشت تا 10 سال نیز ویژه متولدین سال‌های 1385 تا 1387 به انجام رسید.

همچنین شناگران شرکت کننده در مسابقات رده سنی 11 تا 12 سال شنا قهرمانی استان قم متولدین سال‌های 1383 و 1384 بودند، در حالی که رقابت‌ برای کسب عناوین برتر در رشته 25 متر آزاد ویژه رده سنی زیر 10 سال به انجام رسید و شناگران رده سنی 11 تا 12 سال نیز در رشته 50 متر آزاد رقابت کردند.

در پایان رقابت‌های شنای قهرمانی جام دفاع مقدس در قم، در رشته 25 متر آزاد رده سنی زیر هشت سال علی علی‌نسب از استخر شهدای فرهنگیان مقام نخست را کسب کرد، میثم نعمتی از استخر شهید حسین دخانچی مقام دوم را به خود اختصاص داد و سیددانیال موسوی از استخر دریا سوم شد.

در رشته 25 متر آزاد رده سنی هشت تا 10 سال امیرحسین حقایق از تیم دریا مقام قهرمانی را به دست آورد، علی منتظری موفق به کسب رتبه دوم و مقام نایب‌قهرمانی شد و محمدامین رحمتی‌نژاد مقام سوم را کسب کرد تا پرونده این رقابت‌ها در این رده سنی بسته شود.

در پیکارهای ماده 50 متر آزاد رده سنی 11تا 12 سال مهدی زمانی از تیم شهید دخانچی قهرمان شد، محمدصادق اصفهانی‌نژاد رتبه دوم را کسب کرد و ابوالفضل بازرگان از تیم شهدای فرهنگیان به مقام سوم رسید در حالی که مجموع شرکت کنندگان در این رقابت‌ها 108 نفر بود.

در پایان مسابقات شنای قهرمانی استان قم با حضور رئیس هیأت و دیگر مسؤولان به نفرات اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی و از سوی مدیریت استخر نور جوایزی نفیس اهدا شد، ضمن اینکه به تمامی شرکت کنندگان یک قطعه بلیط رایگان شنا در این استخر تعلق گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها