خبرهای داغ:
مسئولین شورای قشر بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدای این قشر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۰۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرماندهی و شورای بسیج کارگری الغدیر به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان رمضانعلی عرب نجفی،ابوالقاسم عبداللهی و محمدحسن رجبی از شهدای ذوب آهن شاهرود دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علی شریفی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثار و فداکاری آنها هستیم اظهار کرد: شهدا جان دادند تا ما زنده بمانیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم و تلاش کنیم سیره و راه و رسم آنها را در جامعه پیاده سازی نماییم.

وی افزود: تلاش دشمن امروز محو شهدا و فرهنگ ناب آنهاست و ما باید در این مسیر تلاش کنیم تا خانواده شهدا که بازمانده این مسیر هستند در جامعه شناسانده شوند و حضور و دیدار با شما برای ما افتخار و نیاز است چرا که اگر شما نباشید تا ما با شما دیدار کنیم دچار روزمره گی می شویم از شهدا غفلت می کنیم.

شریفی ادامه داد: شما همسران شهدا و فرزندان آنها ادامه دهندگان راه شهدا هستید و باید تلاش کنید این فرهنگ را با عمل خود در جامعه بسط و گسترش دهید و ما مدیون شما و ایثار و صبرتان هستیم.

وی تصریح کرد: شما همسران شهدا کاری زینبی دارید که فرزندان شهدا را در مسیر آنها تربیت نمایید و هدایت کنید و هم مبلغی باشید برای را همسرانتان که رفتند تا انقلاب و اسلام بماند.

حسین امیرحسینی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدارها با تجلیل از صبر خانواده شهدا اظهار کرد: ما مسئولین مدیون شهدا هستیم و در مسئولیتی که قرار داریم بار سنگین رسالت شهدا و ایثارگران را به دوش داریم و امیدواریم که با دعای شما عزیزان در این راه موفق باشیم.

در این دیدارها همسران شهیدان عرب نجفی،رجبی و عبداللهی خاطراتی از این شهیدان بیان نمودند و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید و از مسئولین نیز خواستند این راه را فراموش نکنند و در این مسیر حرکت کنند.

در پایان این دیدارها هدیایی به خانواده شهدا اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید جانباز رمضانعلی عرب نجفی متولد 1314 روستای کلاته خیج است که در سال 1364 عملیا خیبر شیمیایی شد و در سال 1376 به درجه رفیع شهادت نائل شد و از این شهید 4 فرزند پسر باقی مانده که ادامه دهنده این راه هستند.

شهید ابوالقاسم عبداللهی در سال 1362 در پنجوین عراق به شهادت رسید که پیکر مطهرش بعد از 11 سال به میهن بازگشت و دارای دو فرزند است که فرزند پسرش از نظر ذهنی دچار عقب ماندگی است.

شهید محمدحسن رجبی در عملیات والفجر8 سال 1364 به شهادت رسیده که دارای سه فرزند پسر است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها