خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته ناجا؛

اقتدار و صلابت نیروی انتظامی قم به نمایش درآمد

مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان قم، روز شنبه همزمان با دومین روز از هفته ناجا برگزار شد که در این مراسم اقتدار، صلابت و توانمندی های نیروی انتظامی قم به نمایش درآمد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۰۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
اقتدار و صلابت نیروی انتظامی قم به نمایش درآمد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ترتیب یافته بود، یگان های مختلف نیروی انتظامی استان، سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ارتش و پدافند هوایی حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک نیروی انتظامی قم، مسئولان و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و نیروی انتظامی، از یگان های نمونه مستقر در میدان سان دیدند.

سپس فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: هفته ناجا از نهم مهرماه جاری آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه دارد که روز دوم این هفته با عنوان «پلیس، حرفه گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی» نامگذاری شده است.

سردار کاظم مجتبایی افزود: پلیس مدت هاست برای تحکیم مبانی علمی خود، فعالیت های علمی خوبی را دنبال کرده و در استان قم شاهد فعالیت های خوب پلیس در زمینه های علمی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد: با انجام تفاهم نامه ها بین پلیس و سازمان ها و مراکز علمی و حوزی، روز به روز شاهد ارتقای سطح علمی کارکنان فرماندهی انتظامی قم هستیم.

وی با اشاره به 114 برنامه مختلف اجتماعی، فرهنگی، انتظامی و ترافیکی که توسط پلیس قم در هفته نیروی انتظامی اجرا می شود عنوان کرد که 80 درصد این برنامه ها مربوط به مسائل علمی و فرهنگی است.

مجتبایی با بیان این که پلیس به دنبال مسیری آرمانی برای تحقق فعالیت های علمی خود است گفت: کسانی که از علم لازم برخوردار باشند راه را گم نمی کنند و پلس به دنبال معرف افزایی و حرفه آموزی است.

وی با اشاره به این که علم باید همراه با منطق باشد افزود: انتشار بیش از 50 مجله و نشریه پژوهشی و صدها استاد در حوزه های مختلف علمی، بر معرفت اندوزی و علم آموزی پلس دلالت می کند که همین مهم باعث شده ارتباط پلیس با مردم روز به روز بهتر شود.

وی با بیان این که امروز مردم، پلیس را یک سازمان مردم مدار و علم مدار می شناسند گفت: پلیس قم در جلب اعتماد و رضایتمندی مردم در جایگاه بسیار خوب در بین پلیس استان های کشور قرار گرفته است.

پس از سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه موقت قم، یگان های مختلف نیروی انتظامی با به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت، آمادگی خود را در برابر مقابله با هرگونه ناامنی و تخلف، ثابت و تبعیت از فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین را اعلام کردند.

هم چنین در این مراسم یگان های مختلف نظامی و انتظامی استان قم از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سید مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شواری اسلامی و رضا سیار فرماندار قم از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم هم چنین از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان قم به ویژه خانواده شهدا و جانبازان فرماندهی انتظامی قم تجلیل شد.
ارسال نظرات