گزارش «بسیج» از ارسال گزارش مالی مسوولان یک شرکت بیمه برای مسوولان نظارتی

صلاحیت مدیران بیمه تعاون مورد تایید بیمه مرکزی است

یک منبع آگاه در بیمه مرکزی گفت: بررسی دوباره صلاحیت مسوولان بیمه مرکزی شایعه است.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۰۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، بیمه تعاون اسناد و مدارک صورت‌های مالی مدیران خود را برای شفاف‌سازی و از بین بردن برخی ابهامات پیش آمده، به بیمه مرکزی ارسال کرد.

حاشیه‌سازی‌های یک ماه اخیر پیرامون مسوولان بیمه تعاون موجب شده بود شایعه بررسی دوباره صلاحیت مسوولان این بیمه توسط بیمه مرکزی منتشر شود اما یک منبع آگاه در بیمه مرکزی با رد این مطلب گفت که این نهاد نظارتی مقهور جوسازی رسانه‌ای نمی‌شود.

طبق اطلاع خبرنگار ما مدیران بیمه تعاون اسناد و مدارک صورت‌های مالی و گزارش مالی حقوقی خود را برای بیمه مرکزی ارسال کرده‌اند و گویا مورد تایید مسوولان نیز قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در بیمه مرکزی در همین زمینه به خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: اعضا هیأت مدیره بیمه تعاون پیش از این مورد تأیید صلاحیت بیمه مرکزی قرار گرفته بودند و طبق قانون تأیید صلاحیت مجددی در کار نیست، بر همین اساس باید گفت که اعضای هیأت مدیره بیمه تعاون از نظر بیمه مرکزی تأیید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به فضاسازی های برخی رسانه‌ها علیه بیمه تعاون اذعان کرد: بیمه مرکزی تحت تأثیر جوسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد و در موضوع بیمه تعاون هم چنین اصلی حاکم بود.

ارسال نظرات