خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: نیروی انتظامی با تکیه بر ایمان و چراغ راه قراردادن منویات و هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، تبدیل به یک الگوی موفق شده که از سرمایه عظیم اعتماد مردمی برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۵۵۲۷۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: تحقق امنیت در کشور ما به نیروی انتظامی سپرده شده است، این نیرو با برخورداری از نیروی انسانی مومن، متعهد، ولایتمدار، مردمی و با بهره گیری از آخرین فناوری ها در راستای تامین امنیت تلاش می کند.

وی گفت: پرسنل ناجا با توکل به خداوند و ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در سایه مردم داری و نگاه واقع بینانه به مسائل جاری، به عنوان یک سازمان موفق و تعین کننده در جهت تامین امنیت ایفای نقش می کند.

سعیدی با اشاره به این که روحیه ایثار و جهاد در بدنه نیروی انتظامی، جاری و ساری است گفت: تقدیم هزاران شهید و جانباز در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با خلافکاران و قاچاقچیان و کسانی که قصد دارند امنیت این کشور را بهم بریزند، شاهد این مدعاست.

وی از فرمانده انتظامی استان قم، پرسنل این نیرو، استاندار و همه کسانی که در تامین امنیت استان قم دخیل هستند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت قم هم چنین با هشدار به کسانی که قصد دارند امنیت این استان در همه حوزه ها را برهم بریزند خاطرنشان کرد: قم سرزمین مقدسی است که از دیرباز شاهد حمایت های مراجع عظام تقلید بوده و شهر عش آل محمد(ص) است و هرگز با هیچ شهری از شهرهای کشور قابل مقایسه نیست.

وی گفت: امروز همه ما به همدلی، ادب، اخلاق و فرهنگ نیازمندیم و نباید بگذاریم امنیت استان قم دچار خدشه و یا تشنجی در این استان ایجاد شود.

وی با اشاره به تدبیرهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در کنترل کشور و جلوگیری از دوقطبی کردن جامعه افزود: همه ما باید با تاسی به معظم له، کاری کنیم که کشور و استان قم در امن و امان باشد و دشمنان آرزوی خود در دوقطبی کردن کشور را به گور ببرند.

سعیدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امنیت، گوهر و سرمایه ای برای همه شهرهایی است که مومنان در آن زندگی می کنند، طبق آیات قرآن، بهره مندی از ثمرات و نعمت های خداوند در سایه امنیت تحقق پیدا می کند و لذت بخش است.

وی با بیان این که امنیت تنها به صرف دعاکردن تحقق پیدا نمی کند گفت: هیچ شهر و منطقه ای تنها با صرف دعاکردن اداره نمی شود، بلکه همت، تلاش و حرکت مومنان همراه با دعا منجربه تحقق امنیت در کشوری خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون هم مشاهده می کنیم که مکه به دست آل سعود افتاده و امنیت در آنجا برقرار نیست و خیلی از زائران بیت الله الحرام در مکه یا عمدا و یا از روی بی کفایتی آل سعود جان باختند.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم، امروز همزمان با دومین روز از هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد که در این مراسم اقتدار، صلابت و توانمندی های نیروی انتظامی قم به نمایش درآمد.

نهم تا پانزدهم مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها