خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۵۵۲۵۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول سیاسی هوافضای سپاه پاسداران گفت:اگر در انتخابات 96 هوشمندانه تدبیر نشود این فرصت تبدیل به تهدید خواهد شد چراکه دشمن قصد دارد از انتخابات پیش رو به‌عنوان گزینه‌ای برای بی‌ثباتی و ناامنی در ایران استفاده کند.

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) با حضور سرهنگ سلطانی زاده مسئول سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان شهر درق در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

سرهنگ سلطانی زاده مسئول هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که در دوران دفاع مقدس 213 هزار شهید،420 هزار مجروح و جانباز،42 هزار اسیر،3000 شهید تفحص تقدیم انقلاب شده و 11 استان به‌صورت مستقیم و 6 استان به‌صورت غیرمستقیم درگیر جنگ بوده‌اند که بعضی از شهرهای ایران به‌صورت 100 درصدی تخریب شدند گفت: در پایان جنگ تحمیلی ملت ایران درسی به دشمن داد که در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه پیروزی کشور در جنگ تحمیلی نشان از ایستادگی و مقاومت ملت داشت افزود: اگر ملت ایران پیروز این میدان نبود امروز امنیت ما مخدوش و استقلال ملت ایران پامال می‌شد.

سرهنگ سلطانی زاده در ادامه مبارزه را کلید پیروزی ما بر دشمن برشمرد و اظهار داشت: مبارزه همچنان ادامه دارد و تنها سنگر مبارزه تغییر کرده و وظیفه امروز ما شناسایی خط و نقطه درگیری است.

وی در ادامه جنگ اقتصادی را نقطه اول درگیری دانست و گفت: جنگ اقتصادی، مبارزه‌ای تمام‌عیار است که دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و امروز تنها راه مبارزه با جنگ اقتصادی، عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مسئول هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین نقطه درگیری را نفاق دانست و اظهار داشت: دشمن با نقشه‌های شوم و پلید خود به دنبال ایجاد نفاق بین ملت ایران است.

وی ادامه داد: در صورت عدم هوشیاری ملت در برابر اقدامات دشمن، کشور در عرصه اجرایی با وضعیت پیچیده‌ای مواجه خواهد شد و خواست دشمن این است که دولت منافع جناحی به خود گیرد.

سرهنگ سلطانی زاده سومین نقطه درگیری را شناخت منافع امریکا برشمرد و گفت: هدف ملت ما از پذیرش برجام رفع تحریم‌ها بود اما امریکا در این عرصه به دنبال تغییر داشته‌های یک انقلاب همچون قدرت هسته‌ای، قدرت موشکی، قدرت نهضتی، هویت دینی و تضعیف رهبری بوده و هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها