خبرهای داغ:
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 18 هزار روحانی با وزارت آموزش و پرورش ارتباط دارند که از ظرفیت این افراد در اردوهای راهیان نور استفاده می‌شود اما در مجموع 26 هزار روحانی در اردوهای راهیان نور حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۵۵۲۱۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
حضور 26 هزار روحانی مبلغ در اردوهای راهیان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا کفاش ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد راهیان نور کشور با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه راهیان نور از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: برای تامین امنیت شیوه تردد دانش‌آموزان در این برنامه فرهنگی تدابیر قابل توجهی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها از حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور رضایت مطلوبی دارند، اضافه کرد: در این اردوها برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود که تغییر افکار، گفتار و رفتار آنها را به دنبال دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این وزارتخانه با نگاه به آثار مفید اردوهای راهیان نور در میان دانش‌آموزان از ظرفیت‌های مختلف خود برای فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برگزاری این اردوها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از رسالت‌های اصلی خود می‌داند، تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج با تلاش‌های خود در راستای کیفی‌سازی اردوهای راهیان نور اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

کفاش اردوهای راهیان نور را فرصت مطلوبی برای انتقال آموزه‌های دینی به دانش‌آموزان دانست و گفت: 18 هزار روحانی با وزارت آموزش و پرورش ارتباط دارند که از ظرفیت این افراد در اردوهای راهیان نور استفاده می‌شود اما در مجموع 26 هزار روحانی در اردوهای راهیان نور حضور خواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها