خبرهای داغ:
نگاه خبرنگار ویژه بسیج به سفر دو روزه رئیس جمهور به قزوین، دستاوردها، گفته ها و خاطره ها
کد خبر: ۸۷۵۵۱۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سفر رييس جمهور روحاني به قزوين داراي وعده ها و دستاورد هايي براي استان بود كه همدلي  مسولان و مردم را مي توان بارزترين الگو مناسب براي رفع مشكلات استان دانست.

اما سفر دكتر به روحاني به قزوين داراي حواشي مختلف بود كه براي پرداختن به آن مي توان از ديدگاه و زوايه اي ديگر بدان پرداخت، ابتدا با قرنطينه و چك و خنثي خبرنگاران تيم خبري به محل اعزام و در ورزشگاه شهيد رجايي مستقر شدند و عكاسان هم براي تهيه عكس به را آهن اعزام تا مراسم استقبال را پوشش دهند، تهيه ابزار و تجهيزات مناسب براي ارسال خبرهاي سفر رييس جمهور و هيت همراه توسط ستاد سفر استاني رييس جمهوري واستانداري بسيار جاي تقدير و تشكر داشت و خبرنگاران با سرعت بالاي حرفه‌اي خود لحظه به لحظه سخنان رييس جمهور را مخابره مي كردند.

حضور مردم و اقشار مختلف در ديدار مردمي رييس جمهور 

هم زمان با ورود خبرنگاران كاروان سازماندهي شده از ايلات و عشاير لر زبانان و لك هاي مقيم استان قزوين با لباس محلي و سنتي لري زنان با تابلو هاي اعتدال چشم نوازي مي كرد، پس از آن انبوهي از جمعيت داش آموزي استان توسط سرويس هاي هماهنگ شده به محل سخنراني رييس جمهور رسيدند، در ابتدا مجري برنامه ها اعلام كرد كه گروه 1400 نفري دانش آموزي براي اجرا آماده است، برخي از حاضرين نيز از طرف شركت هاي صنعتي بخش دولتي و خصوصي به محل سخنراني انتقال داده شده بودند و دهياري ها و شهرداران و بخشداران با دستورات و نامه به زير مجموعه هاي خود براي حمل نقل مردم به محل سخنراني يك هفته قبل هماهنگ شده بودند.

اعتراض به سفر رئيس جمهور

چندين نفر از جوانان استان قزوين نيز با در دست داشتن پلاكارد هايي نسبت به عدم توجه به قشر ضعيف توسط دولت دست نوشته هايي با عنوان ذخيره انقلاب كو، فيش هاي نجومي و حقوقي چه شد به عملكرد دولت معترض بودند.

اخباري نيز در فضاي مجازي منتشر كه يك خانم به دليل مشكلات  زندگي و ممانعت از ورود وي به استانداري براي ديدار با رييس جمهور تهديد به خودسوزي مي‌كند.

در تاكستان نيز يكي از نمايندگان رئيس جمهوربه دليل نقد مكرر دولت گذشته با اعتراض يك مخاطب روبرو مي‌شود و از مسوول دولتي مي‌خواهد به جاي ماندن در 10 سال گذشته و حمله مكرر به دولت گذشته كار مردم را سازماندهي كنيد.

نامه نگاري مردم براي رفع مشكلات و انبوه زباله هاي كاغذي

در اين نامه نگاري كه مشكلات خود را بيان مي كردند، برخي ها اقدام به عريضه نويسي مي كردند و بابت هر نامه و كپي 1000تومان مي گرفتند، انبوهي از نامه هاي مردمي با ماشين اداره پست حمل مي شد و برخي از مامورين ويژه سفر رييس جمهور در جلسات اقدام به جمع آوري نامه مي كردند.

انبوهي از كاغذ و زباله در ورزشگاه شهيد رجايي و خيابان وليعصر با متفرق شدن جمعيت روي زمين مانده بود

سخنان رييس جمهور كه با واقعيت فاصله داشت!!!

رييس جمهور در روز اول سخنراني در ورزشگاه شهيد رجايي و سايرسخنراني هايش گفت:هدف ما از برجام ايجاد فضاي آرامش به كشور بود، چرا شكر نعمت نمي كنيد؟

منتقدين، روزنامه چي ها و نويسندگان چرا حقيقت را به مردم نمي گوييد؟ما عليرغم كاهش قيمت نفت توانستيم 20 درصد به ذخاير ارزي اضافه كنيم، ما در سال هاي قبل وقتي به سازمان ملل مي رفتيم كشور هاي شرق و غرب مسابقه براي اتهام زني  و تحقير ايران می‌گذاشتند اما پس از برجام مسابقه براي سرمايه گذاري، دوستي با ايران است!!!

امروز آمريكا در موضع متهم و ما طلبكار هستيم، هيچ كشوري در دنيا نبود كه دلش نخواهد با رييس جمهور ايران ديدار كند! در دور قبل مسابقه براي اتهام زني به ايران بود اما امسال مسابقه بر سر اين بود  كه چگونه به ايران بيايند و با ايران همراهي كنند.

خود بانك هاي بزرگ هم مي گفتند بايد به آمريكا فشار بياوريم كه ما هم بتوانيم وارد بازار ايران شويم و با ايران مراوده داشته باشيم.

ما مي خواستيم در برجام هر روز يك گشايشي ايجاد شود و وقتي مي گوييم به استانداران برجام براي شما دستاورد داشته است همه مي گويند بله،البته طرف هم قدرت خاصي است و به ما گفته بودند فقط قلبش را عمل كنيد هرچند كه ما ديگر مشكلات را مي دانستيم ما هم اينكار را كرديم.

ما كشوري هستيم در راس مبارزه با تروريسم ونمي خواهيم پولشويي كنيم، اگر ما وارد اف اي تي اف شويم مي توانيم وارد يك جمع شويم و با تروريسم مبارزه كنيم اگر با پولشويي و از طريق سيستم بانكي  تروريسم پولش را منتقل كند خوب است؟

ما بايد از لحاظ پولشويي اقدام لازم را انجام دهيم و به دنيا اعلام كنيم كه بي خودي به ما تهمت نزنند، در مورد پرونده پي ام دي عده اي مي گفتند وقت مي گذرانيد و نمي شود حالا كه شده است به جاي شكر گزاري  كنند و از ملت تشكر كنند.

ما آمديم در يك مبارزه حقوقي به دنيا ثابت كرديم و موفق شديم به دنيا بگوييم ايران به دنبال بمب نبوده است؟ در مورد پولشويي و حمايت از تروريسم اين كار بدي است كه به دنيا بگوييم ايران به دنبال پولشويي نيست و تمام تلاشش براي آرامش است تا يك گشايش ايجاد شود.

اگر ما ناوگان هوايي را مي خواهيم نوسازي كنيم يك بخشش توسعه گردشگري است  برخي ها با راحتي مردم ناراحتند و مي گويند هواپيما نبايد نو باشد انگار كه نوسازي شود قل و هوالله كمتر مي گويند.

مقصد ما از برجام ايجاد فضاي آرامش در كشور بود اما عده اي مي گفتند خاصيتي نداره بعد كه ديدند داره حالا مي گويند چرا بيشتر ندارد؟ جنگ بي پايان معني ندارد.

نمي شود كه يك شهر و روستا و خانواده تا قيامت با هم دعوا كنند، ما كه نمي رويم اعلاميه بخوانيم  عده اي در دولت گذشته رفتند بيانيه خواندند اگر به همان شكل پيش مي رفت تا قيامت هم درست نمي شد.

يك عده اي مي روند مي زنند  و يك سفارت را  آتش مي زنند تا ما برسيم آتش مي زنند!!پيامبر اسلام  از افتخاراتش اين بود وقتي آمدند سالها جنگ بين اوس و خزرج را به صلح و دوستي بدل كردند! برخي ها مي گويند چرا حل ميكنيد؟

عكس يادگاري رييس جمهور با خبر نگاران

پس از پايان مراسم و مصاحبه رييس جمهور عكس يادگاري با خبرنگاران گرفتند و براي آمدند رييس جمهور  خبرنگاران و عكاسان بي تابي ميكردند كه خرم نيا از خبر نگاران حاضر در مراسم گفت اين صحنه ذهن شما را به چه چيزي معطوف كرده است؟ گفتم: چرا ما انسانها براي خدا اين قدر بي تابي نمي كنيم؟چرا براي آمدن امام زمان(عج) اين قدر بي تابي نمي كنيم؟

 چرا براي پياده شدن اسلام ناب محمدي و عدالت علوي اين قدر هيجان نداريم؟ كه در جواب گفتند: من نيز به اين موضوع فكر مي كردم.

يادگاري و عكس با صندلي خالي رييس جمهور

بانوان خبرنگار بلافاصله پس از خروج رييس جمهور جاي رييس جمهور نشستند و شروع به گرفتن عكس يادگاري كردند و اين امر به آقايان خبر نگار هم سرايت كرد كه همه گير شد. خبر نگاران پس از يك برنامه كاري فشرده و ارسال خبرها و تصاوير فراوان از اين سفر دو روزه خاطرات خود كه برگي از تاريخ خواهد بود را در استانداري به جا گذاشتند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها