فرماندهی و شورای حوزه بسیج اصناف الهادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با خانواده شهید عجمی از شهدای نیروی انتظامی شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۶۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرماندهی و شورای بسیج اصناف الهادی شاهرود با خانواده شهید نیروی انتظامی حسین عجمی دیدار کردند.

در این دیدار حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در سخنانی با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بر تداوم راه شهیدان این مرز و بوم تاکید کرد و افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری بر سرکشی از خانواده شهدا تاکید دارند و این دیدارها در راستای تفقد از خانواده شهدا که وظیفه همگانی است انجام می شود.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی هم مانند سایر شهدای ما برای دفاع از انقلاب و ارزش ها در برابر دشمنان در مقابل گلوله دشمن می ایستند و باید این شهدا نیز تجلیل کرد و بسیج خود را مدیون همه شهدا می داند و باید از خانواده های شهدای نیروی انتظامی هم تجلیل شود.

عجم با اشاره به جنگ نرم دشمن در مخدوش کردن مسیر شهادت و ایثار و فداکاری گفت: جوانان امروز ما نشان داده اند که این فرهنگ را به خوبی درک کردند و شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی گواه این مطلب هستند که راه شهدا و شهادت کور نشدنی است.

در این دیدار پدر شهید به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: این شهید بسیار مخلص بود و نماز اول وقتش ترک نمی شد و برای خدمت در مناطق مرزی و محروم نیز علاقه داشت و خدمت در این مناطق را سعادت و لیاقت می دانست.

حمید ناظمی همرزم شهید نیز در این دیدار با اشاره به خلوص شهید بیان کرد: شهید بسیار مخلص و خاکی بود و همیشه تلاش داشت به دیگران کمک کند و با رفتار و برخورد خود نشان می داد نمونه عملی یک انسان وارسته و با اخلاق بود.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به این خانواده شهید اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید حسین عجمی در سیستان و بلوجستان در درگیری با اشرار در حالی که چند روز به پایان خدمت مقدس سربازی داشت شربت شهادت نوشید و به آرزویش رسید و در جوار شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها