خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: نیروی انتظامی باید از اقتدار کافی برخوردار باشد و باید با هنجارشکنان و اخلال گران و قانون شکنان با قدرت و صلابت برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۴۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی اظهار داشت: در آیات و روایات، نیروهای مسلح را سربازان لشکر خدا خوانده اند و امروز امنیت و آرامش ما مرهون مجاهدت این سربازان است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید از اقتدار کافی برخوردار باشد و باید با هنجارشکنان و اخلال گران و قانون شکنان با قدرت و صلابت برخورد شود.

امام جمعه طبس تاکید کرد: در پرتو حفظ قانون عزت افزایش می یابد و حفظ امنیت بارزترین شاخصه خدمت نیروی انتظامی است.

مهاجریان مقدم افزود: در حالی که همسایگان ما دارای تنش و جنگ هستند؛ به لطف خدا و وجود نیروهای مسلح ایران در امنیت و آرامش است و باز شهرستان طبس نیز یکی از امن ترین نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در عین اقتدار و برخورد با هنجارشکنان؛ رافت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد که این رافت تاثیر بسزایی در اصلاح جامعه خواهد داشت.

امام جمعه به سخنان مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تقویت قانون و توجه به اجرای قوانین یکی از وظایف سنگینی است که فرمانده معظم کل قوا بر عهده این نیرو گذاشته اند که باید برای همه به طور یکسان اجرا شود.

فرمانده انتظامی طبس در ادامه مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی با افزایش تعامل اجتماعی در سایه عدالت سعی در حفظ امنیت و آرامش اجتماعی دارد.

محسن جلالیان یزدی نژاد تصریح کرد: نیروی انتظامی در رفع مشکلات داخلی خود پیشرو بوده که در این راستا تلفن ۱۹۷ جهت راهنمایی های مردمی فعال است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن امنیت و آرامش اجتماعی تلاش نتیجه بخشی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها