حجت الاسلام مرتضوی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس واحد پوینده حضرت مریم(س) شاهرود گفت: نقطه هدف دشمن دانش آموزان که امید انقلاب هستید می باشد و آنها می خواهند با انحراف در نسل نوجوان و جوان جامعه به اهداف شوم خود در تغییر نظام اسلامی دست یابند.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۳۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس واحد پوینده حضرت مریم(س) بسیج دانش آموزی حوزه کوثر در دبیرستان دوره اول حضرت مریم(س) که به همت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس امروز راهگشای حرکت در تمام برنامه های کشور است اظهار کرد: شما دانش آموزان که آینده ساز کشور هستید باید با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوید و دفاع مقدس مقدس یکی از موارد مهمی است که باید نوجوانان و جوانان ما در این زمینه مطالعه کنند.

وی افزود: جنگ نرم امروز دشمن هدف اصلیش این است که جوان ما را از مسیر علم و دانش و مطالعه و تحقیق دور کند تا تفکر و اندیشه نکند و با دقت کارهایش را پیگیری نکند و به سمت پوچی و بی هویتی هدایت شود و انسان مصرف گرا شود نه تولید کننده.

مرتضوی خاطر نشان کرد: جنگ امروز ما با دشمن اعتقادی و هویتی است و دشمن تلاش دارد سبک زندگی غربی و پوچ و بی هویت خود را جایگزین فرهنگ متعالی و انقلابی ما کند و بتواند بر ما با این فرهنگ مسلط شود و ما را مانند دوران ستم شاهی زیر سلطه گرفته و دارایی و منابع ما را غارت کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی ما اجازه نمی دهد دشمنان به اهداف خود برسند و یک انسان ارزش و معتقد با توجه به ارزش ها و آرمان های خود در برابر ظالم می ایستد و به دنبال افق های روشن است و با تفکر و تعقل تلاش می کند تا هم از نظر روحی و هم جسمی و هم اعتقادی پیشرفت کند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه شاهرود بیان کرد: امروز یکی از اهداف مهم ما در مقابله با تهاجم نرم دشمن بالا بردن قدرت تفکر و تعقل است و باید تلاش کنیم نسل جوان و نوجوان ما در این زمینه رشد نمایند.

وی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین در بسیج گفت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید از این حلقه ها در جهت نیرو پروری برای نظام اسلامی و پاسخ به شبهات نسل جوان و نوجوان ارتقا سطح معرفتی بصیرتی و تربیتی افراد استفاده کرد.

مرتضوی تاکید کرد: نقطه هدف دشمن شما دانش آموزان که امید انقلاب هستید می باشد و آنها می خواهند با انحراف در نسل نوجوان و جوان جامعه به اهداف شوم خود در تغییر نظام اسلامی دست یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها