رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان از کشف 97 درصدی پرونده‌های جعل و کلاه‌برداری از ابتدای سال‌جاری تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۱۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جمال سلیمانی در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 260 فقره پرونده جعل و کلاه‌برداری به ارزش ریالی 771 میلیارد و 900 میلیون و 20 هزار ریال در استان تشکیل شده است.

وی از کشف 253 فقره از کل این پرونده‌ها خبر داد و گفت: در مجموع 97 درصد از کل پرونده‌های جعل و کلاهبرداری از ابتدای امسال تاکنون در استان کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: در زمینه کشف پرونده‌ها در سال‌جاری در بین استان‌های کشور رتبه دوم را به دست آورده‌ایم که نشان از تلاش و توانمندی پلیس آگاهی استان دارد.

سلیمانی با بیان اینکه 259 نفر از متهمان نیز دستگیر شده و به دستگاه عدالت سپرده شده‌اند اظهار کرد: بعد از تکمیل به دادسراها معرفی و در خصوص آنها قرار صادر شده و یا روانه زندان شده‌اند.

کشف 750 فقره انواع گوشی موبایل قاچاق

وی از کشف 750 فقره انواع گوشی موبایل قاچاق طی روز گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: این گوشی‌ها در 2 دستگاه خودرو جاساز شده بود که در محور سقز تا کامیاران توسط پلیس آگاهی کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان، این مهم با همکاری پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان‌های کامیاران و دیواندره با انجام کار اطلاعات در یک عملیات غافلگیرانه صورت گرفت.

سلیمانی اظهار کرد: این افراد که قصد داشتند این محموله را از طریق مرز وارد و به استان‌های عقبه کشور به خصوص تهران قاچاق کنند در محور اصلی سقز به کامیاران توقیف شده و توسط ماموران دستگیر شده‌اند.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله برابر با 120 میلیارد ریال بوده است و دو نفر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مقامات داده شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان در پایان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است با توجه به تاثیرات منفی قاچاق کالا بر اقتصاد و تولید تمام توان خود را برای مقابله با این مهم به کار بسته‌ایم.

ارسال نظرات