امام جمعه سنندج گفت: خدمت در نیروی انتظامی مقدس است و امنیت و آسایش کنونی مردم یکی از خدمات بارز نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۷۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در کردستان را شایسته تقدیر خواند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: نیروی انتظامی از مرزهای کشور پاسداری می‌کند و با تلاش‌های بی‌وقفه خود، حفاظت از آبرو و ناموس مردم مسلمان کشورمان را نیز دنبال می‌کند.

خدایی همچنین اضافه کرد: ملت ایران اسلامی امروز مقتدر و سرافراز هستند و برخورداری از این اقتدار بخاطر داشتن رزمندگانی دلاور و نیروی انتظامی مقتدر است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج به توصیه‌های قرآن در خصوص نیاز انسان‌ها به خداوند اشاره کرد که می‌فرماید: ای اهل ایمان و مسلمان، شماها برای تمامی امور به خداوند نیاز دارید اما خداوند بی‌نیاز از همه چیز است پس باید او را پرستش کنید و نیازهای خود را از خداوند طلب کنید.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: هر کس خداوند را فراموش کند در دنیا و قیامت سعادتمند نخواهد شد و نباید به هیچ شیوه‌ای انتظار سعادت و سربلندی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در روایتی از ابوذر غفاری به نقل از پیامبر گرامی اسلام(ص)، آمده است: خداوند مبرا از ظلم است و این را هم برای بندگان خود منع کرده است و مبادا کسی از مسلمانان به مسلمان دیگری ظلم کند.

خدایی ادامه داد: خداوند ظلم را بر خود و مسلمانان حرام کرده است یعنی اینکه هیچ انسانی نباید دیگری را مورد ظلم و ستم قرار دهد.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود تصریح کرد: انسان‌ها برای نجات از گمراهی به هدایت و کمک خداوند نیاز دارند و باید از خداوند برای کمک به آنها و پوشش گناهان، درخواست مغفرت کنند

ارسال نظرات