سردار دهقان گفت: دولتمردان باید از ناکامی‌های اقتصادی دوران گذشته تجربه کسب کنند و برای پیشرفت جامعه بهره‌جویند.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۷۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ وزیر دفاع در همایش تجلیل از خادمین راهیان‌نور که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: ملت در دوران دفاع مقدس با جمع شدن حول محور ولایت: اعتماد به خداوند و اتکا به توانمندی خود توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
 
سردار دهقان خاطرنشان کرد: متاسفانه ما نتوانسته ایم پیام دوران دفاع مقدس را به عرصه بگذاریم و به جامعه معرفی کنیم.
 
وی با بیان اینکه باید فضای جهاد، ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم افزود: ما در هیچ شرایطی به خود اجازه نمی‌دهیم  که در مقابل استکبار جهانی سر خم کنیم و تسلیم شویم.
 
این مسئول با بیان اینکه تسلیم در نظام ما جایی ندارد اظهار کرد: ما برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی همیشه آماده هستیم و نمی‌گذاریم که دشمن در منطقه هر عملی می‌خواهد انجام دهد.
 
وزیر دفاع با بیان اینکه دولت مردان به تنهایی ن می‌توانند د تغییر جامعه موفق باشند گفت: زمانی تغییرات بنیادین در جامعه ایجاد خواهد شد که مردم و ملت دست در دست هم قرار دهند و دولت زمینه تغییرات را در جامعه مهیا سازد.
 
سردار دهقان اقتصاد مقاومتی را محور همه برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است و دولت برای دست یابی به آن تلاش می‌کند اما باید این تلاش‌های بیش از پیش شود.
 
وی جوانان و نوجوانان را آیندسازان انقلاب دانست و افزود : این قشر از جامعه با خودسازی و بالا بردن مبانی اعتقادی می‌توانند کارهایی سنگین را در آینده بر عهده بگیرند و موجب پیشرفت کشور شوند.

ارسال نظرات