امام جمعه موقت سقز گفت: امروز که دین اسلام از هر سو مورد دسیسه دشمنان و بدخواهان اسلام است، می‌طلبد ملت‌های مسلمان در برابر کفر جهانی متحد شوند.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۷۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سقز، اظهار داشت: اسلام دین برتر و رستگاری برای تمام بشر است و قطعا اسلام بر کفر پیروز خواهد شد.

امام جمعه موقت سقز ادامه داد: امروز که دین اسلام از هر سو مورد دسیسه دشمنان و بدخواهان اسلام است، می‌طلبد ملت‌های مسلمان در برابر کفر جهانی متحد شوند.

حسینی افزود: اگر ملت‌های مسلمان علیه کفر با هم متحد و همسو باشند بی‌گمان اسلام پیروز خواهد شد و دشمنان نیز رسواتر می‌شوند.

امام جمعه موقت سقز در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و آسایش جامعه در گرو تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی ادامه داد: ما که در این جامعه امنیت داریم و در کمال آرامش به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهیم، همه مرهون خون پاک شهیدان و تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای نظامی و انتظامی است.

امام جمعه موقت سقز گفت: امنیت و آرامش استان کردستان و کشور در منطقه مطلوب و پایدار است و این نتیجه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و حاصل خون شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به هفته سالمند، گفت: سالمندان ثروت گرانبها در جامعه هستند و همه ضمن اینکه باید به افراد سالمند احترام بگذارند، باید از تجربیات آنان برای ادامه زندگی و کار بهره بگیرند.

امام جمعه موقت سقز با اشاره به اینکه خداوند همواره بر احترام به والدین از سوی فرزندان تاکید کرده است، بر ستایش پدر و مادر و سالمندان از سوی فرزندان تاکید کرد.

وی دستگیری از نیازمندان واقعی جامعه را وظیفه عمومی دانست و ادامه داد: باید افراد غنی در زمینه رفع نیازهای مادی افراد بی‌بضاعت همت کنند.

ارسال نظرات